آتش زدن ۱۰۰ میلیون تومان از سرمایه مردم
آتش زدن ۱۰۰ میلیون تومان از سرمایه مردم

 در آتش سوزی عمدی که اولین ساعات بامداد یک شنبه هفته گذشته در پارک شهید کبیرزاده ویلاشهر ایجاد شد، متاسفانه یکی از مجموعه های اسباب بازی به همراه بخش قابل توجهی از کف پوش آن به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در آتش سوخت. به گفته منابع آگاه افرادی که دست به این اقدام زده اند، […]

 در آتش سوزی عمدی که اولین ساعات بامداد یک شنبه هفته گذشته در پارک شهید کبیرزاده ویلاشهر ایجاد شد، متاسفانه یکی از مجموعه های اسباب بازی به همراه بخش قابل توجهی از کف پوش آن به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در آتش سوخت.

به گفته منابع آگاه افرادی که دست به این اقدام زده اند، پیش از ریختن مواد اشتعال زا و به آتش کشیدن مجموعه ای از اسباب بازی ها، در محل میدان انقلاب اسلامی این منطقه نیز خسارت های قابل توجهی را به پایه های روشنایی نصب شده وارد کرده بودند.

پیگیری دستگاه های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل این کار همچنان ادامه دارد.

البته هنوز امکان تهیه تصاویر از این حادثه را پیدا نکرده ایم ولی در اولین فرصت گزارش تصویری نیز در این خصوص منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است حجم بالای استفاده از مواد اشتعال زا و جنس فایبرگلاس اسباب بازی و کف پوش پارک شهید کبیرزاده منطقه سه، زمینه سوختن و نابودی سریع تجهیزات مذکور را فراهم کرد به طوری که علی رغم حضور به موقع نیروهای آتش نشانی امکان نجات وسایل مذکور فراهم نشد و تنها از گسترش آتش سوزی به سایر نقاط جلوگیری به عمل آمد.

(تصویر تزیینی است)