آتش زدن دفتر صانعی در نجف آباد؛خود زنی یا اعتراض؟
آتش زدن دفتر صانعی در نجف آباد؛خود زنی یا اعتراض؟

به گزارش یکی از کانال های اطلاع رسانی تلگرامی، ساعت ۳ صبح چهارشنبه عده ای با چهره ای پوشیده شده،دفتر صانعی در نجف آباد را به آتش کشیدند. صانعی که کمترین تعداد مقلد را در نجف آباد داراست  طی ماههای اخیر اقدام به راه اندازی دفتر خود در نجف آباد کرده بود که این اقدام […]

به گزارش یکی از کانال های اطلاع رسانی تلگرامی، ساعت ۳ صبح چهارشنبه عده ای با چهره ای پوشیده شده،دفتر صانعی در نجف آباد را به آتش کشیدند.

صانعی که کمترین تعداد مقلد را در نجف آباد داراست  طی ماههای اخیر اقدام به راه اندازی دفتر خود در نجف آباد کرده بود که این اقدام به مخالفت شدید تعدادی از مردم این شهر مواجه شده بود.

مخالفان راه اندازی این دفتر، آن را بستری برای فعال شدن مجدد فتنه گران در نجف آباد می دانستند ولی موافقان فعالیت آنها را محدود به امور جاری مقلدان وی اعلام کرده اند.

حجت الاسلام گل افشان مسئول این دفتر نیز اخیرا دار فانی را وداع گفته است.

در این بین نیز برخی معتقدند مخالفان افراطی صانعی دست به چنین کاری زده اند و در نقطه مقابل نیز عده ای این حرکت را نوعی خودزنی از سوی طرفداران صانعی و فعالین پشت پرده دفتر وی به منظور تکمیل یک پازل انتخاباتی در شهرستان نجف آباد می دانند.

برخی منابع از تجمع امشب اصلاح طلبان در  حسنیه حکیم با سخنرانی مهندس مصطفی ایزدی خبر داده اند.

دفتر صانعی در نجف آباد ابتدا کار خود را در خیابان قدس مرکزی کوچه جنب مسجد حکیم آغاز کرده بود ولی پس از  آن به کوچه مخابرات (در باغملی) روبه روی درب اصلی مخابرات جابه جا شده بود.