آخرین حضور نجف آباد اما بدون شانس قهرمانی
آخرین حضور نجف آباد اما بدون شانس قهرمانی

[box type=”shadow” ] تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد که دیگر تقریبا شانس قهرمانی ندارد در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان به دنبال غلبه بر نگین ازنا و زنده نگه داشتن شانس کمرنگ سکونشینی خود است. [/box] لیگ برتر فوتبال بانوان هم به ایستگاه آخر رسید و پرونده این رقابت‌ها با برگزاری دیدارهای هفته […]

[box type=”shadow” ] تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد که دیگر تقریبا شانس قهرمانی ندارد در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان به دنبال غلبه بر نگین ازنا و زنده نگه داشتن شانس کمرنگ سکونشینی خود است. [/box]

لیگ برتر فوتبال بانوان هم به ایستگاه آخر رسید و پرونده این رقابت‌ها با برگزاری دیدارهای هفته پایانی در روز جمعه ۱۶ بهمن ماه و با معرفی تیم قهرمان بسته می‌شود.

تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد نیز در این هفته از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در ازنا میهمان نگیشن اشترانکوه خواهد بود. دیداری که نتیجه دور رفت آن به سود اصفهانی‌ها رقم خورد.

نماینده استان اصفهان در این رقابت‌ها که در نیم‌فصل نخست لیگ بدون شکست و با اقتدار قهرمان شد، با آغاز نیمه دوم فصل با بروز مشکلات مالی و دیگر به یکباره دچار افتی محسوس شد و چند شکست را البته در مقابل تیم‌هایی قدرتمند مانند شهرداری بم و ملوان متحمل شد.

با مشکلاتی که برای آنها به وجود آمد این تیم تا مرز انحلال هم پیش رفت اما باز برگشت ولی نسرین امینی سرمربی و سعید موحدی مدیرعامل باشگاه از این تیم کناره‌گیری کردند و در واقع بانوان فوتبالیست آینده‌سازان که می‌خواستند امسال مقام سومی خود را به قهرمانی تبدیل کنند، بدون حامی و بی‌پناه در لیگ رها شدند.

هرچند بازیکنان و سایر اعضای باقیمانده این تیم تصمیم گرفتند با هماهنگی فدراسیون و سازمان لیگ و با تلاش خودشان چند مسابقه باقیمانده را برگزار کنند و با شرایطی سخت در لیگ بمانند، اما همان شکست‌های دوران بحران کار دست این تیم داد و با سقوط به رده چهارم تا حد زیادی شانس قهرمانی را از دست دادند.

هر چند آینده‌سازان بر روی کاغذ هنوز هم شانس قهرمانی داشت اما با انصراف همیاری ارومیه و در نهایت ۳۹ امتیازی شدن احتمالی شهرداری بم، حریف ارومیه در هفته آخر، این شانس عملا از دست رفت و حسرت قهرمانی باز هم بر دل آینده‌سازان باقی ماند.

امسال شهرداری سیرجان بخت اول قهرمانی است مگر اینکه بلغزد و شهرداری بم باز هم عنوان قهرمانی خود را تکرار کند؛ اما در رده‌های دیگر هم آینده‌سازان نسبت به سایر بالانشینان امتیاز کمتری دارد و به نظر می‌رسد امسال حتی از رفتن به روی سکوها هم محروم خواهد بود.

به هرحال آینده‌سازان مصمم است تا در دیدار نهایی این فصل تلاش خود را برای پیروزی به کار ببندد تا در صورت لغزش احتمالی سایر رقبا شاید روی سکو هم برود که البته احتمال آن بسیار کم است.

برنامه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان
جمعه ۱۶ بهمن ماه، ساعت ۱۰ صبح

نگین ازنا- آینده‌سازان میهن نجف‌آباد
شهرداری سنندج- ملوان بندرانزلی
شهرداری سیرجان- وحدت گرگان

جدول رده‌بندی لیگ تا قبل از هفته پایانی لیگ
۱٫شهرداری سیرجان ۳۸ امتیاز
۲٫ ملوان بندرانزلی ۳۷ امتیاز
۳٫ شهرداری بم ۳۶ امتیاز
۴٫ آینده‌سازان نجف‌آباد ۳۵ امتیاز
۵٫ همیاری ارومیه ۲۵ امتیاز
۶٫ شهرداری سنندج ۲۰ امتیاز
۷٫ پالایش گاز ایلام ۲۰ امتیاز
۸٫ نگین ازنا ۹ امتیاز
۹٫ وحدت ایثار گرگان ۴ امتیاز

منبع خبر:تسنیم