آزادی شش زندانی جرایم غیر عمد با درآمد موقوفه
آزادی شش زندانی جرایم غیر عمد با درآمد موقوفه
مهر: رییس اوقاف شهرستان گفت:همزمان با ایام عید غدیر به دنبال صحبت های صورت گرفته با شاکیان شش زندانی جرایم غیر عمد که در مجموع ۶۰ میلیون تومان از محکومان طلب داشتند، این افراد حاضر شدند با دریافت 34 میلیون تومان رضایت بدهند.

آزادی شش زندانی جرایم غیر عمد با درآمد موقوفه

مهر: رییس اوقاف شهرستان گفت:همزمان با ایام عید غدیر به دنبال صحبت های صورت گرفته با شاکیان شش زندانی جرایم غیر عمد که در مجموع ۶۰ میلیون تومان از محکومان طلب داشتند، این افراد حاضر شدند با دریافت ۳۴ میلیون تومان رضایت بدهند.

حجت الاسلام روح الله بیدرام با اشاره به تامین بخشی از این بدهی ها از محل درآمد موقوفه فاطمه بیگم روشنایی اضافه کرد: در راستای  اخذ مشارکت در آزادی زندانیان جلسه ای با خیرین، خیریه ها، ائمه جمعه و مبلغین شهرستان نیز برگزار شد و شخصا با تمامی شاکیان جهت اخذ رضایت یا بخشودگی بخشی از مبلغ بدهی، تلفنی صحبت کردم.

بیدرام که کمتر از شش ماه از حضورش در اوقاف نجف آباد می گذرد، بیان داشت: با توجه به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، جلسه‌ای با مسئولین زندان‌ نجف آباد برای معرفی زندانیان مشمول طرح آزادسازی برگزار شد و لیست زندانیان غیر عمد مالی کمتر از ۱۰ میلیون تومان شهرستان به همراه آدرس سکونت و تلفن شاکیان دریافت شده است.

آزادی زندانیان

آزادی زندانیان

نجف آباد نیوز