آغاز زود هنگام رقابت های مجلس در نجف آباد
آغاز زود هنگام رقابت های مجلس در نجف آباد

نزدیک به یک سال مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همین حالا تعدادی از کاندیداهای احتمالی این عرصه به صورت جدی وارد گود شده اند و فعالیت های تبلیغاتی خود را حتی با رزرو یکی از مساجد مطرح در مرکز شهر آغاز کرده اند. در این مجال زیاد قصد نداریم به مصادیق […]

نزدیک به یک سال مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همین حالا تعدادی از کاندیداهای احتمالی این عرصه به صورت جدی وارد گود شده اند و فعالیت های تبلیغاتی خود را حتی با رزرو یکی از مساجد مطرح در مرکز شهر آغاز کرده اند.

در این مجال زیاد قصد نداریم به مصادیق چنین فعالیت هایی بپردازیم ولی آنچه که مسلم است این است که این اقدام شتاب آمیز برخی از مسئولین حال حاضر نجف آباد تنها به زیان مردم تمام خواهد شد.

چرا مسئولی که در حال حاضر وظایف بسیار سنگینی در قبال شهر و دیار خود دارد،این قدر شیفته خدمت می شود که از همین حالا کارهای اصلی خود را رها کرده و سراغ برنامه های انتخاباتی اش می رود؟

آقای …… شما که این قدر به فکر حل مشکلات مردم هستید آیا واقعا در همین منصب فعلی خود به قدرکافی در مسیر انجام وظایفتان تلاش کرده اید؟ اگر واقعا قصد شما خدمت گذاری است که در همین پست فعلی هم امکان چنین کاری وجود دارد! پس چرا با قدرت طلبی بیش از حد اینقدر زود خود را تابلو کرده و با انجام اقداماتی که شاید به شما نیز زیاد ربطی نداشته باشد قصد عوام فریبی دارید؟

شنیده شده که این آقای مدیر حتی کارهایی را که در سطح شهر انجام شده و یا در حال انجام هست را با وجود مخالفت های متعددی که با روند اجرای آنها داشته در بین مردم به نام خود ثبت می کند و در تلاش است با حضور قوی در رسانه های محلی،استانی و حتی کشوری جایگاهی مطمئن را برای خود دست و پا کند.

مطمئنا در آینده و با ادامه روند در پیش گرفته شده توسط این فرد،ما نیز اجازه خواهیم یافت جزئیات بیشتر و ملموس تری از افکار و اعمال این مسئول فعلی را برای مردم منتشر کنیم.

البته امید می رود این فرد با برگشت به جایگاه اصلی و واقعی خود در خدمت مردم قرار گرفته و با ادامه کارهایش جو خدمت رسانی به مردم در سطح مدیران را بر هم نزند.