آغاز ساخت خانه بهداشت روستای اشن نجف آباد
آغاز ساخت خانه بهداشت روستای اشن نجف آباد

به گزارش ایرنا حمید گله داری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت : ساختمان جدید خانه بهداشت روستای اشن در زمینی به مساحت ۳۰۰مترمربع و زیر بنای ۱۵۰ مترمربع با مشارکت شورای اسلامی روستای اشن و شبکه بهداشت و درمان شهرستان احداث می شود . وی گفت: با بیان اینکه برای احداث […]

به گزارش ایرنا حمید گله داری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت : ساختمان جدید خانه بهداشت روستای اشن در زمینی به مساحت ۳۰۰مترمربع و زیر بنای ۱۵۰ مترمربع با مشارکت شورای اسلامی روستای اشن و شبکه بهداشت و درمان شهرستان احداث می شود .
وی گفت: با بیان اینکه برای احداث این خانه بهداشت بیش از ۱۵۰میلیون تومان اعتبار نیاز است گفت : در بخش مهر دشت هفت خانه بهداشت داریم که عملیات تعمیرات و بهسازی آنها بطور کامل انجام شده است.
بخشداربخش مهردشت نجف آباد نیز گفت:با توجه به اینکه منطقه مها جر پذیر است ضرورت دارد که به نیاز های مردم منطقه بخصو ص مسائل بهداشتی توجه بیشتری بشود .
سعید ایو بیان افزود : روستای اشن سه هزارو۵۰۰ نفر جمعیت دارد که شغل آنها کشا ورزی ، دامپروری و زنبود داری است.
وی افزود: این بخش دارای دو دهستان حسین‌آباد و اشن و شهرهای دهق وعلویجه و ۸ روستاست و جمعیتی بالغ ۳۰هزارنفررا درخود جای‌داده که ۱۸ هزار نفر در شهرها و بقیه در روستاها زندگی می ‌کنند.