آغاز سرشماری طرح پزشک خانواده در شهرستان نجف‌آباد
آغاز سرشماری طرح پزشک خانواده در شهرستان نجف‌آباد

حمید گله‌داری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد با اشاره به سرشماری طرح پزشک خانواده در این شهرستان گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، سرشماری طرح پزشک خانواده شهرهای شهرستان نجف‌آباد از روز ۱۵ شهریورماه آغاز، و به مدت دو هفته اجرا می‌شود. وی افزود: در این طرح مأموران […]

حمید گله‌داری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد با اشاره به سرشماری طرح پزشک خانواده در این شهرستان گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، سرشماری طرح پزشک خانواده شهرهای شهرستان نجف‌آباد از روز ۱۵ شهریورماه آغاز، و به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح مأموران سرشماری با مراجعه خانه به خانه، اطلاعات اجتماعی و بعد خانوار، سن، تحصیلات، پایه بیمه و دیگر موارد موردنیاز را در فرم‌های مربوطه ثبت می‌کنند.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با هدف افزایش سطح سلامت جمعیت، افزایش عادلانه دسترسی به خدمات سلامت، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف‌آباد در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر سرشماری در شهرهای گلدشت، گلشهر و قلعه سفید که بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر جمعیت دارند در حال اجرا است و پس از آن در دیگر شهرهای شهرستان شامل نجف‌آباد، یزدانشهر، امیرآباد و ویلاشهر که عمدتاً جمعیتی بالای ۵۰ هزار نفر را در خود جای داده‌اند، اجرا می‌شود.

وی همچنین از معدوم‌سازی ۱۵۰ کیلوگرم شیر فاسد خبر داد و تصریح کرد: پیرو بازدید کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط این اداره از یکی از واحدهای تولیدی  لبنیات در شهرستان بیش از ۱۵۰ کیلوگرم شیر فاسد کشف شد که ضمن معدوم‌سازی، پرونده واحد مذکور به مراجع قانونی ارجاع شد.

گله‌داری بیان داشت: همچنین از یک واحد بسته‌بندی و توزیع مواد پروتئینی حدود یک‌صد کیلوگرم گوشت فاسد با همکاری دامپزشکی توقیف و معدوم‌سازی و با متصدی مربوطه طبق قانون برخورد شد.

منبع:فارس