آغاز پیش تولید فیلم کیومرث پور احمد در نجف آباد
آغاز پیش تولید فیلم کیومرث پور احمد در نجف آباد

تهیه کننده فیلم سینمایی «ایرانی» از آغاز پیش تولید این فیلم به کارگردانی کیومرث پور احمد در نجف‌آباد اصفهان خبر داد. به گزارش بولتن نیوز ، سعید سعدی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «ایرانی» به کارگردانی کیومرث پور احمد از اول اردیبهشت ماه در نجف آباد اصفهان آغاز شد. تهیه کننده «ایرانی» […]

تهیه کننده فیلم سینمایی «ایرانی» از آغاز پیش تولید این فیلم به کارگردانی کیومرث پور احمد در نجف‌آباد اصفهان خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز ، سعید سعدی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «ایرانی» به کارگردانی کیومرث پور احمد از اول اردیبهشت ماه در نجف آباد اصفهان آغاز شد.

تهیه کننده «ایرانی» افزود: پروانه ساخت این فیلم سینمایی سال گذشته گرفته شد و با مشاوره حبیب احمدزاده در حال تولید است.

وی موضوع «ایرانی» را ماجراهای «لشکر ۸ نجف اشرف» عنوان و اظهار کرد: این فیلم سینمایی سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی ۸ نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد.

سعدی اضافه کرد: در حال حاضر با ۳ چهره سرشناس سینمای کشور صحبت شده است که هنوز به توافقات نهایی نرسیده‌ایم اما از بازیگران تئاتر و افراد بومی که گویش نجف آبادی را دارند هم در فیلم استفاده خواهد شد.

به گفته این تهیه‌کننده، «ایرانی» داستان جانبازی ایرانی است که در خاک عراق مانده و ۱۸ روز در میان عراقی‌ها می‌ماند، اما عملیاتی توسط رزمندگان ایرانی نجات می‌یابد که.