آموزش نماز برای ۱۰هزار دانش آموز نجف آبادی
آموزش نماز برای ۱۰هزار دانش آموز نجف آبادی
دوره آموزشی مفتاح ویژه معلمان و مدیران مدارس به همراه گفتمان نماز مخصوص دانش آموزان شهرستان نجف آباد، با حضور بیش از ۱۰هزار دانش آموز برگزار شد .

قنوت: دوره آموزشی مفتاح ویژه معلمان و مدیران مدارس به همراه گفتمان نماز مخصوص آموزش نماز برای  دانش آموزان شهرستان نجف آباد، با حضور بیش از ۱۰هزار دانش آموز برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین رجایی گفت: مرکز تخصصی نماز در راستای اجرای پیام مقام معظم رهبری مبنی بر مزین کردن مدارس به نماز خوانی نوجوانان، با هماهنگی امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اقدام به برگزاری دوره توانمند سازی معلمان و مدیران مدارس و برگزاری گفتمان دانش آموزی نماز کرد.

رئیس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خاطر نشان کرد: برای اجرای این  طرح ۱۰ نفر از اساتید و کارشناسان  مرکز تخصصی نماز قم به  شهرستان اعزام شدند.

دوره آموزشی مفتاح ویژه معلمان و مدیران مدارس به همراه گفتمان نماز مخصوص آموزش نماز برای  دانش آموزان شهرستان نجف آباد، با حضور بیش از ۱۰هزار دانش آموز برگزار شد .

نماز

وی گفت: طرح مفتاح ویژه معلمان و مدیران مدارس با محوریت نماز و با موضوعاتی مانند شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز و شیوه های جذاب سازی کلاس های نماز، نماز شناسی با حضور بیش از ۸۰۰ معلم و مدیر از ۱۱ تا ۱۶ اسفند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجائی در پایان افزود: در این دوره ۶ روزه آموزش نماز، بیش از ۱۵۰ نشست دانش آموزی با موضوع گفتمان نماز و پرسمان نماز در کلاس های مختلف برای بیش از ده هزار دانش آموز برگزار شد.

نجف آباد نیوز