آینده‌سازان نجف‌آباد امسال فقط برای قهرمانی می‌جنگد
آینده‌سازان نجف‌آباد امسال فقط برای قهرمانی می‌جنگد

مریم آنالویی  درباره شرایط تیمش در آستانه شروع کار در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: امسال بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم که حدود ۱۰ نفر آنان غیر بومی هستند تا در کنار بازیکنان خوب بومی ما و با همدلی بتوانند نمایشی مطلوب داشته باشند. وی افزود: ما تمرینات آماده‌سازی خود را برای […]

مریم آنالویی  درباره شرایط تیمش در آستانه شروع کار در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: امسال بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم که حدود ۱۰ نفر آنان غیر بومی هستند تا در کنار بازیکنان خوب بومی ما و با همدلی بتوانند نمایشی مطلوب داشته باشند.

وی افزود: ما تمرینات آماده‌سازی خود را برای این فصل با بدنسازی آغاز کردیم و سپس چندین جلسه کار با توپ داشتیم و در حال حاضر بدون بازیکن مصدوم در شرایط خوبی قرار داریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با اشاره به برخی مشکلات تیم در زمان تمرینات گفت: امسال به دلیل مشکلاتی بیشتر تمرینات ما به جای چمن رسالت در ورزشگاه آزادی نجف آباد برگزار می‌شود که چمن آن شرایط خیلی خوبی ندارد.

وی بیان کرد: علاوه بر شرایط زمین به دلیل ساعات مدارس فوتبال و مسابقات، زمان تمرین تیم ما بیشتر اوقات سرظهر و در گرما بود اما ما بدون توجه به این مشکلات با پشت سر گذاشتن تمرینات عالی کار خود را کردیم و امسال صد درصد برای قهرمانی وارد لیگ می‌شویم.

آنالویی درباره لغو دیدار هفته نخست تیمش به دلیل انصراف همدان تصریح کرد: زمزمه‌های انصراف آشیان قبل از فصل هم مطرح بود اما آنها در لیگ حاضر شدند که البته به دلیل مشکلات مالی در هفته نخست انصراف دادند و بازی ما لغو شد در حالی که ما کاملا برای آن بازی آماده بودیم.

وی با بیان اینکه با وجود هزینه‌های بسیار تیم‌داری، مشکلات مالی همواره در تیم‌های بانوان وجود دارد، خاطرنشان کرد: من کاملا شرایط تیم‌هایی مانند همدان را درک می‌کنم؛ اما امسال برای تیم ما با حامیان مالی صحبت‌هایی شده و به نظر نمی‌رسد در ادامه مشکل چندانی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد درباره نخستین دیدار تیمش در برابر ایثارگران گرگان در هفته دوم لیگ تاکید کرد: ما به طور کامل برای این دیدار آماده هستیم و سعی داریم امتیازات کامل این دیدار خانگی را به دست آوریم.

منبع:تسنیم