ابوترابی:دنیا حقانیت شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران را درک کرد
ابوترابی:دنیا حقانیت شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران را درک کرد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های تیران و کرون و نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب ما فهمید که شعار مرگ بر آمریکای ما به حق بوده است ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون ندادن رای اعتماد مجلس به صالحی امیری اظهار […]

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های تیران و کرون و نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب ما فهمید که شعار مرگ بر آمریکای ما به حق بوده است

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون ندادن رای اعتماد مجلس به صالحی امیری اظهار کرد: هر نماینده ای از صحبت های امیری برداشتی کرده و رای خود را داده است و برخی از نمایندگان مجلس صحبت های صالح امیری را قانع کننده تشخیص ندادند.

وی ادامه داد: این موضوع زیاد مهم نیست که چه کسانی مخالف و یا موافق امیری بوده اند، مهم نتیجه ای است که در انتها به دست آمده و امیری رای کامل را به دست نیاورد.

نماینده مردم شهرستان های تیران و کرون و نجف آباد در مورد وزیر پیشنهادی جدید گفت: تا ۴ شنبه باید وزیر پیشنهادی جدید معرفی شود، اما هنوز شخص خاصی مشخص نشده است.

وی در مورد صحبت های صادق زیبا کلام پیرامون حذف تظاهرات ۱۳ آبان و حذف کلمه مرگ بر آمریکا برای برقراری رابطه دوستانه با کشورهای دیگر بیان کرد: من مخالف کامل حذف کلمه مرگ بر آمریکا در تظاهرات در ایران هستم. این نظر شخصی زیبا کلام است و هر کسی می تواند نظر شخصی خودش را داشته باشد، اما به هیچ عنوان این کلمه حذف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: این کار اشتباهی است که به ضرر مملکت خواهد بود، آن هم در زمانی که همه دنیا بعد از ۳۵ سال که از انقلاب ما می گذرد تازه فهمیده اند که سفارت خانه های آمریکا در کشورهای دیگر لانه جاسوسی هستند و شعار ما به حق بوده است.