ابوترابی: حماسه سیاسی ادامه دارد/تعامل ‌دولت و مجلس به خلق حماسه اقتصادی می‎انجامد
ابوترابی: حماسه سیاسی ادامه دارد/تعامل ‌دولت و مجلس به خلق حماسه اقتصادی می‎انجامد

نماینده مردم نجف‎آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه سیاسی ادامه دارد، گفت: نمایندگان مجلس امیدوارند تعامل حداکثری میان دولت و مجلس برقرار شود که خروجی آن خلق حماسه اقتصادی باشد. ابوالفضل ابوترابی در گفت‎‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه  حماسه سیاسی باید گروهی باشد و […]

نماینده مردم نجف‎آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه سیاسی ادامه دارد، گفت: نمایندگان مجلس امیدوارند تعامل حداکثری میان دولت و مجلس برقرار شود که خروجی آن خلق حماسه اقتصادی باشد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‎‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه  حماسه سیاسی باید گروهی باشد و بتواند آرمان‎های نظام را متبلور کند، اظهار کرد: انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‎های رای مهم‎ترین شاخصه رقم زدن حماسه سیاسی بود.

وی افزود: البته این حماسه ادامه دارد چرا که حضور مردم در عرصه‎های سیاسی نظام مانند راهپیمایی‎ها، روزهای مهمی همچون ۲۲ بهمن و دیگر عرصه‎هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند پشتیبانی مردمی و حضور فعالانه آحاد ملت ایران است، ضروری است.

نماینده مردم نجف‎آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش مهم حماسه سیاسی در این امر خلاصه می‎شد که مردم فردی را برگزینند که بتواند در نهایت حماسه اقتصادی را محقق کند.‌

وی ادامه داد: امیدواریم فضای فعلی کشور اعتدال و تحول‎گرایی باشد و نمایندگان مجلس نیز امیدوارند تعامل حداکثری میان دولت و مجلس برقرار شود که خروجی آن خلق حماسه اقتصادی باشد.