ابوترابی خبرداد: سفر به قم برای ساماندهی تعطیلات
ابوترابی خبرداد: سفر به قم برای ساماندهی تعطیلات

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون قضایی مجلس از سفر نمایندگان مجلس به قم برای اخذ نظرات علما و مراجع درباره اصلاحیه طرح ساماندهی تعطیلات رسمی خبر داد. ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و طراح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت […]

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون قضایی مجلس از سفر نمایندگان مجلس به قم برای اخذ نظرات علما و مراجع درباره اصلاحیه طرح ساماندهی تعطیلات رسمی خبر داد.
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و طراح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت این طرح اظهار داشت: نخستین جلسه کارگروه ویژه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور دوشنبه گذشته با حضور تعدادی از اعضای کارگروه برگزار شد ولی مصوبه‌ای در این جلسه نداشتیم.

وی ادامه داد: دوشنبه این هفته نیز دومین جلسه کارگروه ویژه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور با حضور اعضا در مجلس برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: قرار است که جهت تأمین نظر علما و مراجع عالی کشور بخشی از این طرح اصلاح شود و برای این موضوع اعضای کارگروه به قم سفر خواهند کرد ولی زمان دقیق این سفر مشخص نیست.