ابوترابی خبر داد:مفتح از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد
ابوترابی خبر داد:مفتح از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ از حضور پورمحمدی در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان خبر داد و گفت: مفتح نماینده مردم تویسرکان از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد. ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری جزییات جلسه امروز سه‌شنبه(یکم مهرماه) کمیسیون قضایی […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ از حضور پورمحمدی در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان خبر داد و گفت: مفتح نماینده مردم تویسرکان از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری جزییات جلسه امروز سه‌شنبه(یکم مهرماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: امروز پورمحمدی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان میهمان این کمیسیون بود.

نماینده مردم نجف‌آباد٬ تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوالات آقایان بیگی‌ئیلانلو نماینده میاندوآب٬ مقیمی نماینده شوشتر٬ خجسته نماینده همدان و مفتح نماینده تویسرکان از وزیر دادگستری در جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس مطرح شد٬ افزود: نماینده تویسرکان از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد.

وی ادامه داد: آقایان مقیمی و بیگی‌ئیلانلو یک هفته فرصت به وزیر دادگستری دادند تا وی با بررسی تمامی جوانب کار نتیجه را اعلام کند و اگر پس از این مهلت نتیجه قانع کننده نباشد بی شک سوال راهی صحن علنی مجلس خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سوال آقای خجسته نماینده همدان به جلسه بعدی کمیسیون قضایی برای طرح موکول شد.

گفتنی است؛ سوال روح‌الله بیگی‌ئیلانلو در خصوص بلاتکلیفی مغازه‌داران شاهین دژ برای ثبت مالکیت بعد از ۳۱ سال و بی توجهی وزارت دادگستری برای رفع این موضوع بوده است