ابوترابی خبر داد: پیشنهاد افزایش تعرفه‌های دادرسی در لایحه ۹۳ متناسب با تورم
ابوترابی خبر داد: پیشنهاد افزایش تعرفه‌های دادرسی در لایحه ۹۳ متناسب با تورم

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ از بررسی و تصویب پیشنهاد بودجه‌ای افزایش تعرفه‌های قضایی متناسب با تورم در کمیسیون متبوعش خبر داد. ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح جزییات جلسه امروز(۹ دی‌ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: پیشنهاد بودجه‌ای افزایش تعرفه‌های قضایی از جمله […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ از بررسی و تصویب پیشنهاد بودجه‌ای افزایش تعرفه‌های قضایی متناسب با تورم در کمیسیون متبوعش خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح جزییات جلسه امروز(۹ دی‌ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: پیشنهاد بودجه‌ای افزایش تعرفه‌های قضایی از جمله تعرفه دادرسی متناسب با تورم در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بررسی و جهت ارجاع به کمیسیون تلفیق تنظیم شد.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه بودجه قوه قضاییه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است٬ افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تورم سالیانه باید افزایش اعتبارات برای این قوه در نظر گرفته شود که این مهم در برخی بندها از جمله تعرفه‌های دادرسی امروز در قالب پیشنهادات نمایندگان بررسی شد.

وی ادامه داد: با همسو شدن تعرفه‌های قضایی با تورم در کشور کسری بودجه قوه قضاییه تا حدودی در بودجه ۹۳ جبران می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ یادآور شد: تامین بودجه قوه قضاییه علاوه بر فروش نفت و مالیات از طریق افزایش تعرفه‌ها نیز می تواند صورت بگیرد.