ابوترابی: صهیونیسم قوانین بین الملل و بشریت را برای تحقق اهدافش زیر پا گذاشته است
ابوترابی: صهیونیسم قوانین بین الملل و بشریت را برای تحقق اهدافش زیر پا گذاشته است

 خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیسم قوانین بین الملل و بشریت را برای تحقق اهدافش زیر پا گذاشته است. ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز فریادخواهی ملت های مسلمان برای دفاع از […]

 خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیسم قوانین بین الملل و بشریت را برای تحقق اهدافش زیر پا گذاشته است.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز فریادخواهی ملت های مسلمان برای دفاع از ملت فلسطین است که مردم ایران اسلامی روز جمعه این هفته حماسه ای دیگر را در اعلام انزجار از رژیم صهیونیسم می آفرینند.

وی افزود: صهیونیسم قوانین بین الملل و بشریت را برای تحقق اهداف خود زیر پا گذاشته و با ظلم به ملت های مسلمان و مظلوم در صدد نابودی آنها و تحقق اهداف خود است که این رفتار ضد بشریت و قانون بین المللی است.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار عموم مسلمانان جهان تصریح کرد: مسلمانان جهان باید نسبت به امور سایر مسلمانان بی تفاوت نباشند و این ظلم صهیونیسم را محکوم و انزجار خود را به جهانیان اعلام نمایند.

وی ادامه داد: اقدامات غیر انسانی دشمنان اسلام باید محکوم  و طبق قوانین بین الملل با آنها برخورد شود.

ابوترابی گفت: ملت مسلمان ایران اسلامی با تعهد نسبت به وظیفه دینی و اسلامی خود روز جمعه حضور پرشکوهی در راهپیمایی خواهند داشت و این اقدامات ضد بشریت را محکوم و سبب دلگرمی مسلمانان فلسطین خواهد شد