ابوترابی مطرح کرد پیش‌بینی دو‌بانده شدن جاده علویجه تا دو سال آینده
ابوترابی مطرح کرد پیش‌بینی دو‌بانده شدن جاده علویجه تا دو سال آینده

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان تا دو سال آینده انجام شود. ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه براساس مصوبه سفر هیئت دولت به اصفهان در سال ۱۳۸۸ […]

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان تا دو سال آینده انجام شود.

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه براساس مصوبه سفر هیئت دولت به اصفهان در سال ۱۳۸۸ مقرر شد که جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان دو‌بانده شود، آیا این مصوبه دولت در استان اجرایی شده است یا خیر، اظهار کرد: در حال حاضر هفت کیلومتر از جاده علویجه دو‌بانده شده و به زیر ترافیک رفته است.

وی به دو‌بانده شدن هفت کیلومتر از این جاده در پایان سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: زیر‌سازی ۱۲ کیلومتر از جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان نیز انجام شده، اما این ۱۲ کیلومتر به دلیل کمبود اعتبارات هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان ۳۲ کیلومتر است و این ۳۲ کیلومتر باید دو‌بانده شود، تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای کامل این پروژه باید اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه دو‌بانده شدن این جاده با مشکلات اعتباری مواجه است، اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان تا دو سال آینده انجام شود.

ابوترابی با اشاره به اینکه در حال حاضر بدهکاری‌هایی نیز به پیمانکار این پروژه نیز وجود دارد، تاکید کرد: در بودجه سال آتی دولت نیز اعتباراتی برای اجرای پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان اختصاص داده نشده است.

وی افزود: البته در بودجه دولت به هیچ یک از پروژه‌های زیر ۸۰ درصد اعتباری اختصاص یافته نشده است و این موضوع تنها به پروژه دو‌بانده شدن جاده علویجه اختصاص ندارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده علویجه یکی از پر حادثه‌ترین جاده‌های استان است و حوادث بسیاری در این جاده رخ می‌دهد.