ابوترابی: وزاری پیشنهادی قادر به کسب رای اعتماد هستند
ابوترابی: وزاری پیشنهادی قادر به کسب رای اعتماد هستند

 خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از نیروهای جوان نیز در بدنه خود استفاده کند. ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وزرا پیشنهادی دولت یازدهم اظهار داشت: وزرا با نمایندگان مجلس در این هفته دیدار داشته اند که […]

 خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از نیروهای جوان نیز در بدنه خود استفاده کند.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وزرا پیشنهادی دولت یازدهم اظهار داشت: وزرا با نمایندگان مجلس در این هفته دیدار داشته اند که وزیر نیرو یکی از وزاریی است که با مجمع نمایندگان استان اصفهان دیدار و در خصوص مسائل آب استان بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: مشکل آب فلات مرکزی باید با نگرش جدید و تازه ای رفع شود و مشکل آب استان های جزء فلات و مرکز با ایجاد تحول جدید پاسخ داده می شود.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع این نیاز مردم نیازمند استراتژی جدید است، گفت: باید از آب خلیج فارس و مسیر انتقال برای رفع نیاز آب فلات مرکزی با یک استراتژی جدید پاسخ داده شود و برای این کار برنامه ریزی جدید و مدبرانه ای لازم است.

وزاری پیشنهادی قادر به کسب رای اعتماد هستند

عضو کمسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به وضعیت وزرای پیشنهادی اشاره و اظهار داشت: وزاری پیشنهادی افراد توانمند و با سابقه کار خوبی هستند که تنها سن بالایی دارند و دولت باید از نیروهای جوان نیز در بدنه دولت استفاده کند.

وی افزود: استفاده از نیروهای جوان در کنار نیروهای مسن در تربیت نیروی انسانی برای آینده کشور مهم است که اگر این کار انجام نشود در آینده با مشکل نیرو توانمند برای بخش های مختلف مدیریتی کشور مواجه خواهیم شد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: وزاری پیشنهادی قادر به کسب رای اعتماد هستند و بحث و گفتگو وزرا و نمایندگان انجام شده است.

تغییر استاندار تا دوماه آینده صورت می گیرد

وی با اشاره به اینکه مباحثی در خصوص تغییر استانداران مطرح است، گفت: تا کسب رای اعتماد وزیر کشور کار تغییر استانداران انجام نمی شود و پس از کسب رای اعتماد و تغییر در معاونین وزرا تغییر در سطح استان ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه تغییرات نیازمند بازه زمانی است، افزود: در صورت تغییر استانداران این کار تا دو ماه آینده انجام می گیرد و صحبتی نیز در خصوص انتخاب استاندار برای استان اصفهان با نمایندگان نشده است.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون به بحث و تبادل نظر نمایندگان با وزیر ارشاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مباحثی که در این بحث و تبادل نظر ها مطرح شده رسیدگی به مسائل خبرنگاران بوده است.

وی افزود: وزیر ارشاد و مجلس در پاسخگویی به نیازهای خبرنگاران از جمله بیمه خبرنگاران، وام مسکن و مواردی از این قبیل به تفاهم رسیده اند و نظر وزیر و مجلس در این خصوص مثبت است اما به علت تحریم ها و وضعیت مالی کشور پاسخگویی به این نیازها مشکل است.

وی یادآور شد: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند که باید در تحقق اهداف دولت و نظام تلاش کنند و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.