اتفاقاتی که در منطقه می افتد نشانه است.
اتفاقاتی که در منطقه می افتد نشانه است.

سخنرانی احمدی نژاد در جشن نیمه شعبان همدان [box type=”shadow” ]رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه مستکبران همواره صالحان را به سحر وجادو متهم کرده اند تا جلوی آگاهی مردم را بگیرند،گفت:مستکبران به زودی رسوا خواهند شد وهم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است. [/box] محمود احمدی نژاد عصر سه شنبه در جشن […]

سخنرانی احمدی نژاد در جشن نیمه شعبان همدان

[box type=”shadow” ]رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه مستکبران همواره صالحان را به سحر وجادو متهم کرده اند تا جلوی آگاهی مردم را بگیرند،گفت:مستکبران به زودی رسوا خواهند شد وهم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است. [/box]

محمود احمدی نژاد عصر سه شنبه در جشن میلاد منجی عالم بشریت در همدان با بیان اینکه در چنین شبی بهترین سخن، سخن گفتن از امام  و انتظار و منتظرین است، اظهار داشت: سخن گفتن از انتظار و منتظرین سخن گفتن از همه عالم هستی و خلقت است و اگر بنا باشد راجع به امام و منتظر صحبت کنیم باید راجع به تمام هستی صحبت و فلسفه خلقت عالم را بیان کنیم.

سخنرانی احمدی نژاد در جشن نیمه شعبان همدان

متن سخنرانی دکتر احمدی نژاد در این مراسم به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجّل لوّلیک الفرج و العافیه والنّصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
السلام علیک یا ربیع الانام و نضره الایام

سپاس خداوند را از توفیق شرکت در جشن میلاد عصاره هستی و حقیقت خلقت در بهترین ایام سال و مقارن با ایام بزرگداشت امام راحل و نیمه خرداد در جمع گروهی از بهترین مردم و منتظران حقیقی امام عصر (عج).

از خداوند سپاسگذارم که توفیق سفر به همدان و دیدار با مردم مومن، وفادار، با کرامت و دوست داشتنی شهر و استان همدان را به من اعطا کرد.

میلاد با شکوه امام عصر(ع) اولا به خود امام زمان(ع)، به شما عزیزان و همه ی افرادی که اطراف مسجد ایستاده اند – که متاسفانه فضا کافی نیست و سرپا هستند . به ملت بزرگ و رهبری عزیز و گرانقدرمان، به جامعه بشری و عالم هستی تبریک عرض می نمایم.

امروز بهترین کلام، سخن از امام، از انتظار و از منتظران است. و این به معنی سخن گفتن از هستی و فلسفه خلقت عالم و جامعه بشری است. خداوند انسان از روی لطف خودش خلق کرد تا خودش را معرفی نماید. اگر انسان را خلق نمی کرد و ظرفی نمی آفرید تا اسماء حسنی خودش را متجلی و جاری سازد، نمی توانستفهمی از خدا وجود داشته باشد.

معرفی تام خدا و جاری شدن اسماء حسنی فقط در حکومت جهانی انسان کامل محقق می گردد. غایت این جهان استقرار حکومت امام زمان (عج) است که مظهر توحید، عدالت، عشق و آزادی کامل برای جامعه انسانی و راه رسیدن همگان به قلۀ کمال و تجلی بخش حقیقت زیبایی در عالم است. حکومتی که تجلی بخش حقیقت زیبایی در همه ی عالم است.  اگر فرجام جهان این نباشد خلقت بی معناست. اگر حاکمیت جهانی امام محقق نشود، بعثت انبیاء و مجاهدت های صالحان و مجاهدان ابتر و عبث خواهد بود. قرار است اتفاقی بیافتند. همه ی صالحان آمده اند تا انسان ها را با حقیقت امام آشنا کنند.

انبیاء و صالحان آمده اند تا این حقیقت را فریاد بزنند و انسانها را به این راه نورانی دعوت کنند. امام جوهره و حقیقت دعوت انبیاءالهی است. اصل دین و دین داری جز این نیست. اگر امام و وعده حکومت جهانی او را از صحنه هستی برداریم همه چیز بی معنا می شود و چیزی باقی نمی ماند. امام روح جاری در هستی است. وجود امام به مخلوقات معنا می دهد. او معیار درستی راه و ارزشیابی اعمال و رویداد هاست.

فرموده اند اگر یک روز از عمر عالم مانده باشد، آنقدر طولانی می شود تا ظهور کامل امام و حاکمیت او اتفاق بیفتد. چرا که بدون این حادثه حوادث تاریخ و خلقت عالم بی معنا خواهد بود. رسیدن به حکومت جهانی سرنوشت محتوم جهان است و همه کائنات و همه ی پدیده های عالم هم همین هدف را تعقیب می کنند.

معنای حقیقی انتظار، توقع تحقق این اراده الهی است

انسان منتظر هم توقع دارد که این امر واقع بشود و هم یقین دارد که این امر حتمی است و واقع می شود و هم خود و زندگی خود را در این راستا تعریف می کند و قرار می دهد.

آیا ظهور امام یک باره اتفاق می افتد و یک حادثه دفعی است یا یک فرآیند تاریخی و جاری در هستی است که روزی کامل می شود؟ برخی تصور می کنند که عالم و جامعه بشری بدون هدف است و کار خودش را می کند و حوادث و مخلوقات ربطی به یکدیگر ندارند و اتفاقی هستند و بالاخره یک روز امام می آید، انسان کامل می آید و امور عالم بطور ناگهانی درست می شود.

این امر عقلا محال است. جهان و اجزاء آن هدفمند هستند. حقیقت این است که ظهور امام و تشکیل حکومت جهانی او یک فرایند و جاری در تمام هستی است. اصلا معنای هدفمندی آفرینش جز این نیست. اگر این معنا را از عالم برداریم خلقت بی هدف می شود.

پدیده ها و حوادث عالم در مسیر ظهور امام و تمهید مقدمات استقرار عدالت و توحید و استقرار حکومت جهانی امام قرار داشته و در این مسیر قابل تفسیرند و هویت پیدا می کنند.

آغاز این روند از چه زمانی بوده است؟ از آغاز خلقت. اصولا خلقت برای این امر و در این راستا بوده است. تمام خلقت و استمرار آفرینش در حقیقت حرکت از باطن به ظاهر و سیر ظهور حضرت حق است. ظهور از ابتدای خلقت آغاز شده است. حاکمیت کامل امام معصوم در واقع نکته کمال، تجلی و ظهور کامل خداوند در ظرف عالم هستی است. حوادث، سنت ها و مخلوقات از ابتدا در این مسیر بوده اند و نقش آفرینی می کنند. این حکمت خداوند است و اصل حکمت، دریافت و فهم این حقیقت است که قواعد حاکم بر عالم در این راستا عمل می کنند.

ظهور یک امر لحظه ای نیست

عالم در راستای ظهور کامل حضرت حق و تجلی اتم خداوند در قامت حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) قرار دارد. ظهور، نه یک امر لحظه ای بلکه یک امر مستمر است که در دوره حاکمیت امام معصوم کامل می شود. برخی به دنبال نشانه ها هستند. نشانه ها از آنجا که تضمینی برای فهم مصداق درست آنها وجود ندارد نمی توانند راه و وظیفه را نشان دهند. نشانه ها حداکثر یک خبر هستند.

انسان منتظر به دنبال نشانه نیست. بلکه به دنبال راه و وظیفه و فهم فرایند حرکت در مسیر اراده الهی و استقبال از ظهور کامل است. منتظر به دنبال نقش آفرینی در فرایند ظهور است. در این فرایند است که راه معلوم می شود و وظیفه انسانهای منتظر تعیین می گردد. اگر فرایند را بفهمیم، موقعیت و مسئولیت خودمان را خواهیم شناخت. در حوادت کدام غلط و کدام درست است؟ جلوی چه کسی بایستم و چه کسی را یاری کنم؟

حق و باطل چیست؟

معیار حق و باطل با میزان همراهی و انطباق با این حکمت و یا ضدیت با آن تعریف می شود. حق چیست؟ هر آنچه در راستای تحقق امر ظهور کامل و برپایی حکومت توحید و عدالت و عشق و آزادی باشد حق است. باطل چیست؟ هر آنچه که مانع از تحقق ظهور کامل و برپایی حکومت جهانی و یا دوری عده ای از مردم از حرکت در این مسیر باشد باطل است.
البته به فضل الهی حوادث و اتفاقات حتی اگر توسط مستکبران و شیاطین و برای مانع تراشی طراحی و اجرا شوند نهایتا به نفع اراده الهی مصادره می شوند. ِانَهم یکیدون کیدا و اکید کیدا. دشمن طراحی می کند و برای شکستن پرچم توحید حمله می کنند اما در نهایت آن پرچم توحید است که بالا خواهد رفت. گرچه ممکن است مسیر بشریت را برای رسیدن به قله موعود طولانی تر نمایند.

در اینجا می خواهم به برخی تحولاتی که لازمه ظهور کامل و استقرار حکومت جهانی است اشاره نمایم:

اول: حکومت جهانی امام و جاری شدن ارزش های متعالی، تنها بر بستر معرفت و رشد عقل و اندیشه و کمال جویی انسانها اتفاق می افتد. هر اقدامی که در مسیر رشد معرفت و عقل و اندیشه و تقویت روح کمال جویی در انسانها باشد حق است و وظیفه ای برای منتظران و صاحبان اندیشه و خرد است. هر اقدامی در خلاف مسیر رشد و کمال انسان، باطل است. می بینید که صالحان در مسیر ظهور و شیاطین و اقلیت مستکبر حاکم بر جهان در جهت عکس حرکت می کنند. تاریخ را ببینید، انبیا و صالحان دنبال این بودند که معرفت و اندیشه را بالا ببرند و شیاطین در جهت عکس حرکت می کردند.

دوم: تربیت انسان جهانی. امام می خواهد حکومتی بر پایه ارزش های الهی و انسانی در کل جهان بر پا نماید. جهان انسانی و حکومت جهانی امام، نیازمند انسان جهانی است. انسان جهانی کسی است که جهانی بیندیشد و دایره فهم و نگرانی ها و آرزوهای او همۀ انسانها را در بر بگیرد و افق مطالبۀ او، جهانی باشد. ماه رمضان نزدیک است، در دعای این ماه مبارک شما می گوید ای خداوند همه ی مریضان را شفا بده، همه ی اسیرها را آزاد کن. هر اقدامی که انسانها را بزرگ و جهانی کند و افق نگاه آنها را از نژاد، رنگ، طایفه، حزب، گروه و منافع شخصی و گروهی به منافع عمومی و ناظر به حقیقت انسان جهانی معطوف کند، حقیقی و در جهت فرایند است. و هر اقدامی که انسانها را کوچک، حقیر و در اسارت تعصبات، منافع و تمایلات فردی و گروهی محدود کند، در نقطه مقابل و لذا باطل است. این سیاست همیشگی شیاطین و گروه مستکبران است. عراق چند سال پیش یک ملت بود و با هم یکدست بودند، با هم زندگی و ازدواج می کردند. اما از زمانی که مستکبرین آمدند شاخه شاخه شده و به جان هم افتادند.

سوم: حکومت جهانی امام مبتنی بر علم و دانش و مستلزم گسترش آن است. اصولا شکل گیری هویت جهانی انسان و استقرار و گسترش عدالت و متجلی شدن توحید در جهان بدون رشد و توسعۀ فراگیر علم و ارتقاء در معرفت و شناخت انسان ها ممکن نیست. ارتقای سطح معرفت و عقول بشری و گسترش و بسط علم و دانش از اهّم منویّات آن حضرت است. از این رو تلاش در جهت بسط علم و ارتقاء سطح آگاهی مردم، امری حق و در جهت فرایند هستی و لذا وظیفه منتظران است.

در نقطه مقابل منتظران، شیاطین و ایادی آنها در سراسر تاریخ از اوهام و خرافات برای انحراف افکار مردم و بازداشتن آنها از علم و آگاهی استفاده کرده و برای مخفی کردن نقش خود، انبیاء و صلحا را به سحر و جادو متهم کرده و می کنند. شما نگاه کنید همیشه شیطانیان، صالحان، مومنان و انبیا را به سحر و جادو متهم می کردند. برای چه؟ برای اینکه جلوی آگاهی مردم را بگیرند. البته این شیاطین بدانند که در آیندۀ نزدیک از این جهت نیز در نزد مردم رسوا خواهند شد. چنانکه هم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است.

اقلیتی دیگر که با فریبکاری، دانش را به اسارت گرفته اند و از آن برای سلطه بر جهان و منافع مادی خود بهره می برند نیز باطل و شیطانی و مانع ظهورند. در دنیا اگر کسی بخواهد پیشرفت کند جلویش را گرفته و محدودش می کنند.

چهارم: امام می آید تا وحدت و مهرورزی بین انسانها را به سرحد کمال برساند. اصولا حاکمیت توحید، عدالت، عشق و آزادی جز بر بستر مهرورزی بین مردم و وحدت و همدلی آنان بر پا نمی شود. هر تلاشی در جهت برداشته شدن مرزها و اختلافات دروغین و در راستای گسترش همگرایی و وحدت بین ملتها و تقویت مهرورزی، در جهت ظهور و مبتنی بر حقیقت و لذا وظیفه منتظران است. و هر اقدامی که با مرز بندی های کاذب و ایجاد تفرقه و کینه ورزی، ملت ها و انسانها را از هم دور کند و در مقابل هم قرار دهد- حتی اگر به نام دین باشد- بر خلاف فرایند و لذا باطل است. سر بچه را به نام دین می قطع می کند، البته خیال نکنند که مومنین فریب می خورند.

چرا مستکبرین از این افراد حمایت می کنند؟ زیرا کار این افراد نفرت پراکنی و تفرقه افکنی است.
دین آمده است تا انسانها را متحد و یگانه و مهربانی را بر روابط آنها حاکم کند. ترویج اخلاق زشت، خودپرستی، کینه پراکنی و تفرقه افکنی و کاشتن بذر دشمنی بین ملتها باطل و خلاف جریان ظهوراست. منتظران تلاش می کنند ملت ها را متحد کنند ولی شیاطین و اقلیت مستکبران به دنبال اختلاف و درگیری بین ملت ها هستند. وضع منطقه و جهان را ببینید.

پنجم: حکومت جهانی امام فقط با مطالبه عمومی و مشارکت ملت ها استقرار خواهد یافت و امام می آید تا مردم را در این راه یاری داده و به آرزوی تاریخی شان برساند.

تحقق ارزشهای الهی، تحمیلی و از روی اکراه نیست. برای همین است که هزاران سال طول کشیده است. زیبایی و عظمت کار خداوند در این است که اراده خود را ازطریق اختیار و انتخاب آزاد انسانها جاری می کند. انسانها با انتخاب خود به مسیر الهی وارد شده و برای همیشه آن را ادامه خواهند داد.

هر مجاهدتی که در راه معرفی امام، بسیج مردم برای بسط توحید، عدالت و آزادی، گسترش محبت و مهرورزی، مبارزه با ظلم و تبعیض و نفی تفرقه افکنی و دفاع از حقوق انسانها انجام گیرد حقیقت و در دستور کار منتظران است. و هر اقدامی که در جهت گسترش ظلم و بی عدالتی و کینه ورزی و سلب آزادی انسانها – تحت هر نام و هر شیوه- باشد باطل و خلاف مسیر ظهور است.

امروز بت پرستی مدرن توسط شیاطین و گروه مستکبران تبلیغ می شود. بت سرمایه، بت قدرت، بت فردگرایی، بت نفس و تمایلات بی پایان نفسانی، آنها انسانها را به همه چیز جز خدا و حقیقت انسانی دعوت می کنند.

امروز شدیدترین خفقان ها توسط گروه مستکبرین بر جهان حاکم شده و مانع از آزادی انسانهاست. کسی نمی تواند به مدیریت حاکم بر جهان، بر صهیونیسم ضد بشر و کودک کش و بر حاکمیت دروغ و فریب بر مناسبات بین المللی اعتراض کند چرا که در این صورت بلافاصله لشگر رسانه ای فریب، معترضین را متهم و به صفاتی که خودشان دارند متصف می کنند. شبکه رسانه ای و امنیتی گروه مستکبران، آزادی ملت ها را نشانه گرفته است.

ششم: حاکمیت تام انسان کامل، مستلزم اصلاح مدیریت جهانی، شکل گیری مدیریت مشترک جهانی و حاکمیت صالحان است. امام می آید تا به یاری مردم مدیریت جهانی را اصلاح و از دست اقلیتی محدود خارج کند و آن را به توده های مردم و صالحان بسپارد.

هر مجاهدتی در راه شکل گیری مدیریت مشترک جهانی ملت ها و اصلاح مدیریت حاکم بر جهان، در راستای آن حقیقت بزرگ و وظیفه سترگ منتظران است. و هر اقدامی بر خلاف این، باطل و از اهم کارهای شیاطین و گروه مستکبران است.

هفتم: حکومت جهانی موعود، حکومت مستضعفان یعنی قاطبۀ ملت های جهان است که محروم از حقوق مسلم خود هستند. امام می آید تا آنان را یاری دهد و وعده حاکمیت آنان را محقق سازد.« و نُرید انَ نمن علی الذین استَضعفوا فی الارض و نَجعَلهم ائمه و نَجعَلهم الوارثین» این امر مستلزم قدرت گرفتن مستضعفین است.

پس هر مجاهدتی برای تقویت توان توده های مردم در جهت حقیقت و وظیفه منتظران است. تضعیف و ضعیف نگهداشتن توده های مردم، دشمنی با توحید و عدالت و بخشی از مهمترین برنامه های شیاطین است.

هشتم: استقرار حکومت جهانی بر بستر پاکی، صداقت و وفاداری است. امام می آید تا این صفات را کامل و برجسته نماید و آنان را بر تمام روابط انسانی حاکم کند. هر اقدامی در جهت گسترش این ارزش ها مبتنی بر حقیقت و وظیفه منتظران و در راستای ظهور است. دروغ، بی صداقتی و جفاکاری، باطل و در نقطه مقابل ظهور است. به مناسبات دیپلماتیک جهان نگاه کنید اساس آن بر دروغ و بی صداقتی است. زیاده دیده ایم، در چشم انسان نگاه می کند و می گوید ما می خواهیم با شما روابط خوبی داشته باشیم اما پشت سر به دنبال ضربه زدن است.

به فضل الهی حرکت جامعه بشری به سمت ظهور کامل و در مسیر تحقق لوازم آن است. مقایسه مقاطع مختلف تاریخ به خوبی این را نشان می دهد. امام می آید تا همه استعدادهای انسان ها را به طور کامل شکوفا کند. عقل، علم، حکمت، عزت، کرامت و هزار اسم الهی را در انسانها متجلی سازد.

امام برای همه است، مرز نمی شناسد و نسبت همه با امام یکی است. امام دلش به حال یک بودایی که در شرق آسیا که تحت ظلم و جهل است می سوزد. او مظهر علم و مدیریت الهی و قدرت و حکمت خداوند است. او مظهر مهربانی و لطف کامل خداوند به نوع انسان است و می آید تا مهربانی به طور کامل جای کینه و جنگ را بگیرد.  او می آید تا عافیت و آرامش را به انسان ها هدیه کند.

او مظهر عدالت خداوند و آزادی انسان و آزادگی نوع بشر است. او وارث همه انبیاء و صالحان و حلقه اتصال انسانها با آسمان و ابدیت است. او زیباترین گل هستی و مظهر اتم زیبایی و جمال و جلال خداوند است. بالاترین دشمنی شیطان و مستکبران با نام و یاد و راه و معرفت امام است.

سراسر تاریخ صحنه تلاش شوم آنان برای جلوگیری از پیوستن انسان ها به این جریان زلال و حیات بخش است و از سوی دیگر شاهد تلاش و مجاهدت انبیاء و صالحان و مردم برای رسیدن به امام است.

اما دو نکته مهم:

نکته اول: آیا رسیدن به قله امام و حاکمیت جهانی او مستلزم افزایش گناه و فساد و جنگ و فاسد شدن اکثریت مردم است!؟ 

خیر، این ها محصول عمل عده ای مستکبر و شیطانی و برخلاف جریان ظهور است. این سخن، القاء شیطان و گروه مستکبران است که می خواهند همه مردم را ظالم و گناهکار معرفی کرده و به جان یکدیگر بیندازند و از این طریق مانع از ظهور امام شوند زیرا روز ظهور روز مرگ شیطان و پایان استکبار است.

جامعه بشری به دلیل فساد و ظلم تحمیلی یک اقلیت زیاده خواه گرفتار مشکلات شده و مسیر رسیدنشان به رهایی و آزادی طولانی شده است. پس اینکه فرموده اند: امام می آید و جهانی را که پر از ظلم شده است پر از عدل خواهد کرد به چه معناست. معنای این سخن آن نیست که همه انسانها باید فاسد و ظالم شوند تا امام بیاید. بحث از فراگیری ظلم است و نه ظالم.

اصولا مردمی که ظالم و فاسد و در مسیر سقوط باشند امام را نه می شناسند و نه مطالبه می کنند. فرد رو به سقوط، به قله و امام نمی اندیشد و کمال و معنویت را نمی فهمد تا مطالبه کند. انسانهایی که در مسیر کمالند از حقیقت بالاتر و قله کمال استقبال و آنرا مطالبه می کنند. عالِم است که مزه علم را می فهمد و سطح بالاتر و کامل آن را مطالبه می کند.

به فضل الهی قاطبۀ ملت ها و اکثریت قاطع انسان ها در این مسیرند. زمانی که اکثریت قاطع ملت ها متحدا در مسیر حق طلبی، کمال جویی و عدالت خواهی بسیج شوند ظهور کامل اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه ملت ها در همین مسیر قرار دارند. اکثریت مردم و امام در یک طرف و شیاطین و زیاده خواهان در طرف دیگر قرار دارند. صف بندی حقیقی همین و صف بندی های دیگر همه فریب است.

اجازه می خواهم با ذکر چند نمونه مفهوم پر شدن جهان از ظلم را تشریح نمایم:

۱- امپراطوری جهانی دولت امریکا

دولت امریکا بیش از ۵۰۰۰ پایگاه نظامی و اطلاعاتی در جهان دارد و به همه مردم و دولت ها آشکارا زور می گوید. به همه زور می گوید، به شما ملت ایران هم زور می گوید اما زیر بار این زور نمی روید.هر کجا حکومتی مردمی و عدالت خواه بر پا شود، دولت امریکا علیه اوست و توطئه می کند، مشکل درست می کند و به خصوص به مردم عدالتخواه فشار می آورد.

امروز همه ملت ها حتی مردم اروپا و ایالات متحده تحت تاثیر ظلم و بی عدالتی دولت امریکا هستند. امروز هر کجا مردم فرصتی آزاد می یابند به عدالت طلبان و مخالفان سلطه دولت امریکا و صهیونیسم رای می¬دهند. این حقیقتِ مردم و نشانه گسترش عدالت طلبی و آزادی خواهی در بین توده های مردم دنیاست. مردم عموما طرف حق و عدالت هستند.

۲- غارت سیستماتیک ثروت ملت ها

غارت معادن افریقا، نظام اقتصادی جهانی، غارت ثروت ملت های نفتی، بورس نیویورک، خرید ارزان منابع ملت ها و در مقابل فروش گران محصول و سیر ثروت ملت ها به سوی سرمایه داران جهانی

۳- حاکمیت دلار، خلق دارایی کاغذی

امروز هر کسی به دنیا می آید بدهکار است. چرا که همه کشورها بدهکارند. دولت امریکا به طور رسمی بیش از ۱۸۰۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد. یعنی هر نوزاد در کشور امریکا در بدو تولد حدود شصت هزار دلار بدهی دارد. این بدهی برای کشور ژاپن حدود نه هزار میلیارد دلار و برای هر فرد بیش از هفتاد هزار دلار و برای کشورهای سرمایه داری در همین حدود و برای بقیه کشورها کمتر و بیشتر است.

همه این ها ناشی از ظلم سرمایه داران جهانی است. در حالی که منافع این بدهی ها در جیب فقط معدودی از سرمایه داران است و اکثریت ملت ها از آن محرومند. دولت امریکا به طور غیر رسمی بیش از ۳۲ هزار میلیارد دلار پول بدون پشتوانه در جهان منتشر کرده است که فقط حدود ۱۸ هزار آن ثبت شده و به عنوان بدهی منظور شده است.

معنای این سخن این است که عده ای معدود زیاده خواه کاغذ منتشر کرده و در ازای آن اموال ملت ها را گرفته اند. یعنی به ازای هر انسان روی زمین بیش از ۴۸۰۰ دلار از جیب ملت ها برداشته اند و دائم نیز برمی دارند. به راستی اکثریت ملت ها چه نقشی در این حوادث دارند؟

۴- حاکمیت بانک های ربوی

جریان انتقال ثروت ملت ها و طبقات پائین به جیب عده ای از سرمایه داران را سازمان می دهند. همه بدهکارند و بانک ها و صاحبان آنان طلبکار هستند.

۵- خفقان جهانی به نام دموکراسی و آزادی و تحمیل جنگ و کشتار

هر ملت و دولتی که در جهت خلاف منافع دولت امریکا حرکت کند متهم به ضدیت با دموکراسی و آزادی می شود، حتی اگر مشارکت آزادانه مردم در انتخابات رکورد جهانی باشد و با رای بسیار بالا نماینده یا نمایندگان خود را برگزیند. آنان می خواهند به هر قیمت سلطه خود را بر تمام ملت ها- حتی با زور سلاح و تحمیل جنگ و تحریم و امثال اینها- تحمیل نمایند. هر جا جنگ هست ردپای آنها و طرح و نقشه و حضور آنها هست و ملت ها اسیر اقلیتی جنگ طلب و خودخواه هستند.

۶- تضعیف قدرت ملت ها، کنار گذاشتن مردم از همه مراکز اصلی قدرت و ثروت و ممانعت از رشد فکری و علمی ملت ها

به نام دموکراسی اکثریت قاطع ملت ها از صحنه کنار گذاشته می شوند و قدرت در دست عده ای معدود می چرخد. مثال روشن حزب های غربی و صهیونیسم جهانی است. ثروت ایالات متحده امریکا در دست عده ای معدود متمرکز شده و در اروپا و نقاط دیگر هم همین طور است. به نام امنیت جهانی از رشد علمی ملتها جلوگیری می کنند. آیا این ها به معنی پرشدن جهان از ظلم نیست.

جایی را نشان بدهید که از این ظلم ها خالی باشد و مردمی را نشان دهید که مظلوم نباشند. مردم چه گناهی دارند و چه می توانند بکنند. از این مثال ها زیاد است. تحقیر عمومی ملت ها، ایجاد جنگ و تفرقه و کینه بین انسانها توسط قدرت های فاسد جهانی چند نمونه دیگر است.

اما همه اینها گرچه عاملان آنها ظالم و فاسدند و مجازات خواهند شد لیکن نهایتا در چارچوب سنتهای الهی به نفع فرایند و تحقق هدف مصادره خواهد شد و موجب بیداری و رشد و حرکت ملت ها می شود.

به فضل الهی حرکت عمومی جامعه بشری هم راستا با فرایند ظهور است. رشد معرفت، همگرایی، فهم ضرورت و مطالبه حکومت جهانی توحید و عدالت، ضرورت حاکمیت انسان کامل و فهم جهانی از حقیقت انسان به سرعت رو به گسترش و تعمیق است. امام و ملت ها در یک طرف و اقلیت مستکبر زیاده خواه در طرف دیگر قرار دارند.

نکته دوم: آیا ظهور نزدیک است و باید بخواهیم نزدیک باشد یا نه؟

امید و حرکت و انگیزه فقط در سایه انتظار و ایمان به نزدیک بودن ظهور است. روند حرکت جهان در مسیر ظهور کامل است. فرایند، سرعت گرفته و همه چیز آشکار است. اصولا ظهور از اول آغاز شده و ما به اذن الله در مراحل پایانی و تحقق ظهور کامل قرار داریم.

فرموده اند:« اِنّهم یَرونهُ بَعیدا و نَریـه قَریبا»

آنها – بیگانگان و مخالفان ظهور- حقیقت ظهور را دور می پندارند و ما – انسانهای کامل و انسانهای صالح- آن را نزدیک می بینیم. باید هر لحظه آماده ظهور کامل بود و دعا کرد. شیطانیان می گویند دور است و فایده ندارد و صالحان می گویند نزدیک است و بسته به خواست من و شماست.

ظهور در حقیقت، بهار انسانی و شکوفایی گل انسان بر دامن هستی است. امام می آید و همه استعدادهای انسانها را به ظهور می رساند و بهار حقیقی انسانها را در عالم بر پا می کند. او می آید و با گسستن غل و زنجیرهای تحمیلی، تمام زیبایی ها و ارزش های الهی و انسانی را یک جا به بشریت هدیه می کند و همه آرزوهای تاریخی انسان را برآورده می سازد.

آری به رغم بدخواهان، شیاطین و مستکبران، جهان به سرعت آماده استقبال از عزیز هستی می شود و دور نیست که خیزش عمومی ملت ها به رهبری امام، بساط ظلم و استکبار و تحقیر انسانها را برچیند و سکه را به نام توحید و عدالت و عشق و آزادی بزند. آن روز آغاز زندگی حقیقی و زیبای انسان در عالم است.

راز اشتیاق همه مردم دنیا به ظهور امام برآمده از اشتیاق فراوان امام به ظهور و یاری نمودن مردم است. در واقع اشتیاق مردم به امام تجلی اشتیاق امام به مردم است. «و لَقد کتبنا فی الزَبور مِن بعد الذکر ان الارض یَرثها عبادی الصالحون»

جا دارد در اینجا یاد و نام امام خمینی (ره) و شهیدان و ایثارگران را گرامی بداریم. او شاگرد ممتاز مکتب امام عصر(ع) بود و تمام عمر خود را در راستای فرایند و نزدیک شدن ظهور صرف کرد. او منتظر واقعی بود و انتظار داشت که هر لحظه ظهور کامل محقق شود و صاحب اصلی انقلاب را امام عصر(ع) معرفی می فرمود. و ایثارگران ما به عشق ظهور امام و حاکمیت او همه موجودیت خود را فدا کردند.  انقلاب اسلامی ملت ایران یکی از رویدادهای بزرگ در راستای ظهور است که امواج آن در حال گسترش است.

ای خدای بزرگ امام عصر (عج) را در پناه خود محفوظ دار.

بر او یار و یاور و راهنما و دلیل و حافظ باشد.

بالاترین درجه عالم را به او اعطا کن.

بطور روز افزون عشق و معرفت او را در دل و جان همه انسان ها بر افروز.

او را به یاری بشریت بفرست و توسط او عَلَم توحید و عدالت و عشق و آزادی را در عالم بر پا کن.

به واسطه حاکمیت او همه زیبایی ها و خوبی ها و اسما حسنی خودت را در جامعه انسانی جاری کن.

به واسطه او همه عقل ها و معرفت ها و محبت ها را کامل کن.

همه انسان ها را نجات بده.

مستکبران را به خاک مذلت بنشان.

خدایا امام عظیم الشان راحل ما و شهیدان ما را با پیامبر و آل او محشور کن.

خدایا ملت ما و رهبری گرانقدر انقلاب ما را در پناه امام عصر محفوظ بدار.

از برگزار کنندگان این جلسه، امام جماعت محترم، هئیت های حسین جان (ع) و محبین الائمه (ع)، عزیزان بسیجی و همه شما مردم سپاسگذارم.

عزیز و سربلند و پیروز باشید