اجتماع یک باره خانم های بد حجاب در نجف آباد
اجتماع یک باره خانم های بد حجاب در نجف آباد
درحالی که مردم متدین و انقلابی شهر نجف آباد در گوشه و کنار شهر با هزینه های مردمی تلاش می کنند که فرهنگ غدیر را که فرهنگ ولایت و معنویت است زنده بدارند برای دومین روز متوالی،برنامه کنسرت سالن شهروند هزاران نفر را که اکثرا از بیرون نجف آباد هستند با پوشش بسیار نامناسب دور خود جمع کرده است.

اجتماع یک باره خانم های بد حجاب در نجف آباد

«شهروند»: امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ و شب عید غدیر است. درحالی که مردم متدین و انقلابی شهر نجف آباد در گوشه و کنار شهر با هزینه های مردمی تلاش می کنند که فرهنگ غدیر را که فرهنگ ولایت و معنویت است زنده بدارند برای دومین روز متوالی،برنامه کنسرت سالن شهروند هزاران نفر را که اکثرا از بیرون نجف آباد هستند با پوشش بسیار نامناسب دور خود جمع کرده است.

سوال اساسی از مسئولینی که مجوز این برنامه را صادر کرده اند و دیگر مسئولینی که از این برنامه و برگزاری آن اطلاع داشته اند اینست که چه لزومی دارد برنامه ای که تقریبا همه مخاطبینش از شهر های اطراف هستند و پوشش و حجاب و فرهنگشان با مردم متدین و شهید پرور نجف آباد هم خوانی ندارد، در نجف آباد برگزار شود؟

آیا حضور و اجتماع خانم های بزک کرده و با پوشش نامناسب در شهر آن هم با مجوز رسمی مسئولین، تمام زحمات جوانها و نوجوان های زحمتکش که گاهی با پول تو جیبی خود سعی در زنده نگه داشتن فرهنگ غدیر را دارند به یک باره کم رنگ و بی اثر نمیکند؟

آیا اجتماع یک باره خانم های بد حجاب در خیابانی که به نام شهید حججی عزیز است، دل مردم متدین این شهر را به درد نمی آورد؟

شاید پاسخ دهند که امروزه پوشش نامناسب درگوشه و کنار شهر دیده می شود آری؛ اما سوال و ایراد اساسی اینجاست که چرا مسئولین خود در برپایی کنسرت ها که لازمه اش حضور هماهنگ خانم های بد حجاب در شهر است، همکاری نموده و مجوز صادر میکنند؟

چه زیبا فرمود آن شاعر که:
اگر خشم دینی ملایم شود
بر این سرزمین غرب حاکم شود
نام شهید حججی عزیز رابردیم براستی جای او و دیگر شهدای شهرمان خالی است اگر بودند قطعا بی تفاوت از کنار این مسائل عبور نمی کردند…

«نجف آباد نیوز»: مدتی است سالن شهروند نجف آباد که زیر نظر سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری نجف آباد اداره می شود، میزبان کنسرت های مختلف است. در آخرین مورد، «سهراب پاکزاد»، ۲۵ و ۲۶ تیرماه در این مجموعه اجرا داشته. قیمت بلیت ها، از ۲۸۵ تا ۱۴۰ هزار تومان بوده.

کنسرت خواجه امیری

اجتماع یک باره خانم های بد حجاب در نجف آباد