اجرای «کله پوک‌ها» در نجف آباد
اجرای «کله پوک‌ها» در نجف آباد

ایمنا:نمایش سنتی سیاه بازی «کله پوک ها» به نویسندگی و کارگردانی امیر قیطاسی تا ۱۵ شهریور ماه در سالن اجتماعات بنیاد نجف آباد روی صحنه می رود. امیر قیطاسی تصریح کرد: سالیان سال است که به دلایل مختلف نمایش های آیینی و سنتی ایران از جمله سیاه بازی، تخت حوضی، نقالی، خیمه شب بازی و […]

ایمنا:نمایش سنتی سیاه بازی «کله پوک ها» به نویسندگی و کارگردانی امیر قیطاسی تا ۱۵ شهریور ماه در سالن اجتماعات بنیاد نجف آباد روی صحنه می رود.

امیر قیطاسی تصریح کرد: سالیان سال است که به دلایل مختلف نمایش های آیینی و سنتی ایران از جمله سیاه بازی، تخت حوضی، نقالی، خیمه شب بازی و … کمتر دغدغه تولید کنندگان تئاتر کشور بوده و تماشاگر ما از پتانسیل بالای این گونۀ نمایشی بی نصیب مانده است.

قیطاسی ادامه داد: در این نمایش بنده به همراه بازیگرانی چون قدیر علی فریدنی زاده، محمدرضا تشیعی، محمدرضا غلامی، غلامرضا بویری، امید صالحی، عارفه قیطاسی، فاطمه گلی، تینا کاظمی و سارا خداوردی ایفای نقش می کنیم. همچنین جمیله بهارلو به عنوان دستیار کارگردان و محمدرضا سلیمانی و پیمان پور آذری به عنوان نوازنده ما را در اجرای این نمایش یاری می کنند.

علاقمندان برای دیدن سیاه بازی «کله پوک ها» می توانند تا ۱۵ شهریور ماه هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به سالن اجتماعات بنیاد واقع در نجف آباد، سه راه فرهنگ، جنب بنیاد آیت الله خامنه ای مراجعه کنند