اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در نجف آباد
اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در نجف آباد
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هندسه قدرت را از میل به سمت تفکرات مادی و لیبرالیستی به سمت اسلام ناب تغییر داده است.

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در نجف آباد

خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هندسه قدرت را از میل به سمت تفکرات مادی و لیبرالیستی به سمت اسلام ناب تغییر داده است.

سرهنگ حجت الله صفرپور ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری ممتاز خورشید فروزان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس، همچون تولد تفکر بسیجی به عنوان ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس، ایجاد اعتماد به نفس در مردم و مسئولان، ظهور و بروز خلاقیت و ابتکار و بن بست شکنی، تحول در صنایع دفاعی کشور، کسب انواع تجارب سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی، دشمن شناسی، تولد استراتژی نوین دفاعی، تمرین صبر استراتژیک، نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و ولایتمداری در جایگاه و موقعیتی عالی، جدید و سرنوشت ساز قرار گرفته و موازنه و هندسه قدرت را از میل به سمت تفکرات مادی و لیبرالیستی به سمت اسلام ناب تغییر داده است.
سرهنگ صفرپور ادامه داد: بحمد الله نظام جمهوری اسلامی مساحت سلطه کفار را در منطقه و فرامنطقه محدودتر کرده است و نسیم عطرآگین تفکر انقلابی امام در حال ساطع شدن و فراگیر شدن است و مرزهای جهاد در حال گسترده شدن است و شاهد پیروزی های چشمگیر جریان های اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه و سطح بین المللی هستیم.
وی در رابطه با برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با شعار محوری این هفته؛ «ما پیروز هستیم» برنامه ای خود را با هدف تبیین و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس در سطوح شهرستان، معاونت ها، حوزه های مقاومت، کانون های تخصصی قشری و پایگاه های مقاومت و واحدهای بسیج دانش آموزی و دانشجویی در قالب ۱۰۰ عنوان و ۲۲ موضوع در ۴۸۵ رده مقاومت بسیج از ۳۱شهریورماه تا ۷مهرماه اجرا خواهد کرد.
صفرپور افزود: برنامه در مسیر جاودانگی با هدف تبیین مصائب مترتب ائمه معصومین حضرت علی(ع)، حضرت فاطمه(س)، امام حسین (ع) و یاران و اصحاب با وفایش و نمایش گوشه ای از جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم را از تاریخ ۱تا۴مهرماه در ورزشگاه کارگری شهرستان با همکاری شهرداری و سایر دستگاه های اداری و نظامی شهرستان اجرا خواهد کرد.
وی ادامه داد: برنامه غبار روبی گلزار شهدا رأس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۴مهرماه در تمامی گلزارهای شهدای شهرستان انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: دعوت و تجلیل از رزمندگان شهرستان در برنامه اجتماع بزرگ رزمندگان با همکاری لشکر همیشه پیروز ۸ نجف اشرف و ستاد گنگره شهدا و سار دستگاه ها برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا، اعزام راوی به مدارس و مساجد و دانشگاه ها و ادارات و برگزاری شب های خاطره، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.
صفرپور گفت: حضور بسیجیان و حلقه های صالحین در نمازهای جمعه و حضور بسیجیان عزیز در دعای ندبه، برپایی نمایشگاه های مذهبی و عکس دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و پیاده روی خانوادگی نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.
وی افزود: تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری همایش زنان طلایه دار مقاومت بهره برداری و افتتاح ۲۹ خانه مرمت شده و یک باب خانه احداثی در منطقه مهردشت و مرمت ۱۵ خانه دیگر در نقاط دیگری از شهرستان انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: تهیه لوازم جهیزیه و تهیه سبدهای غذایی برای خانواده های بی بضاعت و افتتاح ۸۰ حساب قرض الحسنه نیز از برنامه هایی است که بسیج سازندگی اجرا خواهد کرد.
وی افزود: ایستگاه و فروشگاه محصولات خانگی و آثارهنری بسیجیان و ایستگاه سلامت درقالب معاینه دهان و دندان و … نیز از مهم ترین برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
صفرپور در پایان گفت: برگزاری رزمایش شباب و فضای مجازی و سرکش از خانواده جانبازان سرافراز و حضور در آسایشگاه جانبازان نیز از برنامه های این هفته به شمار می آید.

فرمانده بسیج نجف آباد

فرمانده بسیج نجف آباد

نجف آباد نیوز