احتمالی تلخ کامی نجف آباد، در دیدار تاریخی با رهبری
احتمالی تلخ کامی نجف آباد، در دیدار تاریخی با رهبری

طی ساعات گذشته،برخی شایعات از احتمال حضور یکی از فتنه گران شاخص و جنجالی کشور طی آخرین شب انتخابات (فردا شب) در نجف آباد، خبر داده است. برنامه ای که با توجه به همزمان شدن با روز ملاقات تاریخی مردم نجف آباد با رهبر معظم انقلاب، می تواند ضمن تحت تاثیر قرار دادن جو معنوی […]

طی ساعات گذشته،برخی شایعات از احتمال حضور یکی از فتنه گران شاخص و جنجالی کشور طی آخرین شب انتخابات (فردا شب) در نجف آباد، خبر داده است.

برنامه ای که با توجه به همزمان شدن با روز ملاقات تاریخی مردم نجف آباد با رهبر معظم انقلاب، می تواند ضمن تحت تاثیر قرار دادن جو معنوی ایجاد شده برای این رویداد مهم، یک بار دیگر نام نجف آباد را با برخی هنجار شکنی ها و توهین به ارزشهای نظام همراه کند.
جای این سوال خالی است که چگونه شورای تامین شهرستان امکان دارد اجازه حضور چنین شخصیتی را در شهر شهیدان نجف آباد بدهد؟ این پرسش جدی وقتی مهم تر خواهد بود که این امر در شبی قرار است برگزار شود که مردم عاشق این دیار تازه از دیدار یار برگشته اند و سخنان این آقا زاده پر حاشیه می تواند کام شیرین شده آنها را تلخ کند.
مدعوین این فرد نیز باید در خصوص تعیین زمان چنین برنامه ای پاسخی قانع کننده به افکار عمومی ارائه دهند.
آیا قرار است اتفاقی را که شاید در تاریخ این شهر،یک بار روی دهد با حضور این فرد و تنها برای تامین منافع سیاسی عده ای خاص ،برای همیشه تلخ شود؟
کسانی که خود را مدعی دفاع از ارزشهای نظام اسلامی،انقلاب،شهدا و ولایت می دانند،چگونه دعوت از چنین شخصیتی را توجیه می کنند؟
کسی که در فتنه ۸۸ آنچنان گستاخانه در کف خیابان،رهبری را مورد شدید ترین تهمت ها و توهین ها قرار داد،چگونه در تاریخی ترین روز نجف آباد می تواند سخنران مراسم یکی از کاندیداهای انتخابات این شهر باشد.
شهری که به اندازه ۳ استان کشور شهید دارد و آمار ایثارگرانش در تمامی اقشار و اصناف ممتاز کشوری است،چرا باید میزبان هنجار شکنانی باشد که رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی نزدیکانشان، سر و صدای زیادی به پا کرد.
کسی که پدرش به عنوان یک ریزش انقلابی، این روزها به عنوان شخص مورد نظر انگلیسی ها جهت تبلیغات تبلیغ می شود و…
امید داریم کسانی نیز که مهمترین افتخار خود را فرزند شهید می دانند و از همین امتیاز تبلیغات گسترده ای را ارائه داده اند، در خصوص انتخاب سخنران مراسم انتخاباتی خود، دقت بیشتری داشته و منافع حزبی،گروهی و جناحی را به ارزشهای نظام و شهدا ترجیح ندهند.

این دیدار مطمئنا با توجه به اینکه مهمترین صحبت های آقا در خصوص انتخابات را در بر خواهد داشت، می تواند در زمره یکی از سخنرانی های تاریخی ایشان قرار گیرد که همین امر اهمیت حفظ آرامش شهر در این برهه حساس را دو چندان می کند.