اخبار کوتاه ورزشی؛ از درخشش رزمی کاران تا دارت دختران
اخبار کوتاه ورزشی؛ از درخشش رزمی کاران تا دارت دختران

برنز کشور برای دختر پارو زن نجف آباد در جشنواره قایقرانی  آبهای آرام که نوزدهم ماه جاری در دریاچه آزادی تهران انجام گرفت ستاره همایونفر در رده سنی  سیزده سال مقام سوم و سحر قاسمی دررده سنی چهارده ساله ها مقام چهارم را به مربیگری فاطمه توکلی بدست آوردند. آذرمصطفائی قهرمان مسابقات انتخابی شطرنج استان […]

برنز کشور برای دختر پارو زن نجف آباد

در جشنواره قایقرانی  آبهای آرام که نوزدهم ماه جاری در دریاچه آزادی تهران انجام گرفت ستاره همایونفر در رده سنی  سیزده سال مقام سوم و سحر قاسمی دررده سنی چهارده ساله ها مقام چهارم را به مربیگری فاطمه توکلی بدست آوردند.

آذرمصطفائی قهرمان مسابقات انتخابی شطرنج استان

در مسابقات شطرنج انتخابی بانوان استان که شانزدهم  مردادماه  به میزبانی اصفهان برگزار شد علاوه بر عنوان چهارمی سارا حقیقی،آذر مصطفائی دیگر شرکت کننده تیم نجف آباد که با مربیگری بتول کریم زاده به مرکز استان رفته بود، ضمن کسب افتخار عنوان نخست و گردن آویز طلا به اردوی تیم منتخب استان نیز راه پیدا کرد.

نجف آباد میزبان مسابقات لیگ برتردوچرخه سواری کشور

به گزارش سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری آقایان از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ شهریور ماه سالجاری در رشته جاده ( تایم تریل ) به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار خواهد شد.

نسرین محمد صالحی  ملی پوش جودوی کشور شد

 در مسابقات جودوی انتخابی نوجوانان بانوان کشور که روزهای بیست و دوم و سوم مردادماه در شاهرود برگزار شد علاوه بر  کسب دو نشان برنز تندیس داودی و حدیثه کیماسی، تیم نجف آباد به مربیگری فروغ رضائی افتخار دیگری را نیز کسب کرد که آن ملی پوش شدن نسرین محمد صالحی با کسب عنوان دومی رقابت ها بود.

دو نشان نقره و برنز برای جودوکاران نوجوان نجف آباد در استان

در مسابقات جودوی نوجوانان قهرمانی استان  که بیست و دوم مردادماه در زرین شهر برگزار گردید صادق احمدی و رضا کسمائی به ترتیب مدال نقره و برنز این رقابتها را بدست آوردند.

برنز کشوری ساندا کار نجف آبادی

در مسابقات انتخابی نوجوانان ووشوی کشور که روزهای۲۲و ۲۳ مردادماه در دامغان برگزار شد مهرشاد امیری به مربیگری محمد جواد کاویان پی مدال برنز و عنوان سومی کشور را به دست آورد.

پویا نادعلی  نایب قهرمان تکواندو استان

در مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان استان که  در بیست و سومین روز مرداد ماه به میزبانی اصفهان برگزار گردید پویا نادعلی علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی، مجوز حضور در تیم منتخب استان را هم پیدا کرد.

 

برگزاری مسابقات دارت هفته کرامت با حضور ۷۸ دختر علاقه مند

در مسابقات دارتی که با همکاری اداره ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به میزبان باغ بانوان با حضور بیش از هفتاد و هشت شرکت کننده در بیست و دومین روز ماه جاری به صورت کانتاپ برگزار شد، به ۱۰ شرکت کننده برتر که حائز بیشترین امتیازات شدند، جوایزی اهدا شد.

در این رقابت ها که مسئولیت برگزاری آن را ویدا الهی بر عهده داشت ده نفر برتر حائز امتیازات ذیل شدند:

اکرم نادری: ۱۶۴ امتیاز

زهرا براتی: ۱۴۵ امتیاز

مرضیه دادخواه: ۱۱۱ امتیاز

فاطمه ایوبی: ۱۰۸ امتیاز

آرزو عباسی: ۹۶ امتیاز

فاطمه مظاهری:۹۰ امتیاز

فاطمه خاکی: ۸۱ امتیاز

سارا آذری: ۸۰ امتیاز

 نازی موسوی: ۷۷ امتیاز

مرضیه فاضل: ۷۶ امتیاز

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان نجف آباد