اختتامیه هشتمین کنفرانس بین المللی علوم و کاربرد پلاسما برگزار شد
اختتامیه هشتمین کنفرانس بین المللی علوم و کاربرد پلاسما برگزار شد

در مراسم اختتامیه این کنفرانس سید محمد امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ضمن تشکر از حضور پژوهشگران برتر داخلی و بین المللی گفت: طی سه روز برگزاری این کنفرانس بستر مناسبی بوجود آمد تا دانشجویان بتوانند با اساتید بین المللی تعاملی سازنده داشته باشند و از این طریق خطی مشی پژوهش ها و […]

در مراسم اختتامیه این کنفرانس سید محمد امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ضمن تشکر از حضور پژوهشگران برتر داخلی و بین المللی گفت: طی سه روز برگزاری این کنفرانس بستر مناسبی بوجود آمد تا دانشجویان بتوانند با اساتید بین المللی تعاملی سازنده داشته باشند و از این طریق خطی مشی پژوهش ها و فعالیت های آینده خود را مشخص کنند، همچنین حضور اساتید برتر انرژی و فیزیک پلاسما در این کنفرانس و در میان دانشجویان باعث شد تا علاوه بر ارزیابی زیرساخت های موجود و سرانه کم نظیر فضای آموزشی دانشگاه آزاد، با توان بالای علمی دانشجویان و پژوهشگران ما آشنا شوند.
در ادامه دکترمجید سرمدی استاد دانشگاه ویسکانسین آمریکا به نمایندگی از اساتید بین المللی حاضر در کنفرانس، سطح علمی و توان پژوهشی دانشجویان ایرانی را عالی توصیف کرد و افزود: کیفیت آثار ارائه شده باعث شگفتی من شد. مطمئنا این دانشجوها میتوانند کشورمان را به بلند ترین قله های علمی دنیا برسانند. همچنین دانشگاه یا بهتر بگویم شهرک دانشگاهی آزاد اسلامی نجف آباد فضای بسیار خوبی را برای رسیدن به این هدف دارد. مدیریت صحیح و کارآمد این شهرک دانشگاهی باعث  شد تا دید من نسبت به دانشگاه آزاد فوق العاده مثبت شود وبه آینده علمی ایران با وجود چنین دانشگاهی امیدوار شوم.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر تقدیر شد.

منبع:ایمنا