ادامه تلاش ها برای زنده کردن تشکل خبرنگاران نجف آباد
ادامه تلاش ها برای زنده کردن تشکل خبرنگاران نجف آباد

دومین جلسه هم اندیشی خبرنگاران واصحاب رسانه نجف آباد عصر دیروز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد به منظور پیگیری مصوبات جلسه اخیر و تصمیم در خصوص نحوه ادامه روند احیاء مجدد تشکل این قشر تشکیل شد.  در این جلسه که میزبانی آن را صالحی به نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

دومین جلسه هم اندیشی خبرنگاران واصحاب رسانه نجف آباد عصر دیروز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد به منظور پیگیری مصوبات جلسه اخیر و تصمیم در خصوص نحوه ادامه روند احیاء مجدد تشکل این قشر تشکیل شد.

 در این جلسه که میزبانی آن را صالحی به نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده داشت در خصوص مباحثی مانند آسیب شناسی شکست چندین باره روند تشکیل چنین مجموعه ای در سالهای اخیر، لزوم اختصاص محلی ثابت جهت برگزاری جلسات خبرنگاران و اهمیت چنین کاری در تقویت هر چه بیشتر فضای رسانه ای شهرستان در آینده مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه که با غیبت پنج نفر از خبرنگاران فعال نجف آباد همراه بود،مقرر شد در جلسه بعدی این تشکل در سوم خرداد ماه، بر روی مباحثی مانند شرایط ورود نیروهای جدید به این مجموعه و تعیین خط مشی آینده آن جهت برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات تصمیم گیری شود.

برآورد های صورت گرفته از فعالیت نزدیک به بیست خبرنگار در نقاط مختلف شهرستان خبر می دهد که در صورت تشکیل چنین مجموعه ای امکان افزایش کمی و کیفی این فعالیت ها و تاثیر گذاری بیشتر اصحاب رسانه بر روند حل مشکلات شهر فراهم خواهد شد.

منبع خبر: najafabadnews.ir