ادامه خدمات پزشکی نجف آباد در مسیر نجف به کربلا
ادامه خدمات پزشکی نجف آباد در مسیر نجف به کربلا

با استقرار تیم پزشکی و امدادی نجف آباد در ساختمان دو طبقه پیش بینی شده در مسیر جاده نجف اشرف به کربلا از چندین روز قبل، در حال حاضر این مرکز روزانه به صدها زائر اربعین حسینی در دو بخش آقایان و بانوان خدمات مختلفی را ارائه می کند که این روند تا چند روز […]

با استقرار تیم پزشکی و امدادی نجف آباد در ساختمان دو طبقه پیش بینی شده در مسیر جاده نجف اشرف به کربلا از چندین روز قبل، در حال حاضر این مرکز روزانه به صدها زائر اربعین حسینی در دو بخش آقایان و بانوان خدمات مختلفی را ارائه می کند که این روند تا چند روز پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

اربعین اربعین (۱)
در این تیم که تمامی اعضای آن را پزشکان و امدادگران داوطلب تشکیل می دهند،با استفاده از اقلام دارویی اهدایی و تجهیزات پزشکی واگذار شده از سوی مسئولان استان نجف اشرف خدمات گوناگونی به مراجعین عرضه می شود به طوریکه این امر با استقبال خوب زائرین و زمینه ساز تکرار چنین اقدامات انسان دوستانه ای در آینده شده است.
همچنین به دلیل استقبال بسیار زیاد از فعالیت این مرکز که افرادی مانند پزشک عمومی،ماما،پرستار و امدادگران زن و مرد در ترکیب آن حضور دارند،با رایزنی های صورت گرفته در حال حاضر دو ساختمان جداگانه به فعالیت این مجموعه اختصاص پیدا کرده تا بخش زنان و مردان به صورت مستقل از یکدیگر امر خدمت رسانی را ادامه دهند.
از جمله دیگر برنامه های برگزار شده درمانگاه امام علی (ع) نجف آباد که برای اولین بار به دنبال عقد تفاهم نامه خواهر خواندگی با نجف اشرف و سفر اخیر مدیران ارشد این شهر به عراق،تشکیل شده می توان به برگزاری پرشور مراسم معنوی زیارت عاشورا اشاره کرد.
تعدادی از مدیران ارشد شهرداری و شبکه بهداشت و درمان نجف آباد از دیگر حاضرین در این مجموعه درمانی و خدماتی به شمار می آیند.

منبع خبر:najafabad.ir