ادامه درخشش رزمی کاران نجف آباد در جهان و ایران
ادامه درخشش رزمی کاران نجف آباد در جهان و ایران

تنها چند هفته پس از کسب دو مدال طلا و یک برنز مسابقات ووشوی قهرمانی جهان ترکیه توسط ناهید پورشبانان، هادی عرب نیز با کسب مقام سوم رقابتهای قهرمانی کاراته کشور در شیراز به اردوی تیم ملی دعوت شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در حالی که با افتخار آفرینی جهانی ناهید […]

تنها چند هفته پس از کسب دو مدال طلا و یک برنز مسابقات ووشوی قهرمانی جهان ترکیه توسط ناهید پورشبانان، هادی عرب نیز با کسب مقام سوم رقابتهای قهرمانی کاراته کشور در شیراز به اردوی تیم ملی دعوت شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در حالی که با افتخار آفرینی جهانی ناهید پورشبانان در آخرین روزهای سال گذشته،کام شهر طلایی ورزش ایران بار دیگر شیرین شد، در هفته های اخیر نیز کاراته کاران شهرستان به مربیگری سامان حسینی موفق به کسب مقامهای مختلف رده های سنی نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور شدند.
در این رقابت ها که در سبک شوتوکان برگزار شد امیر محمد کریمی مقام سوم نونهالان،محمد رضا آرپناهی طلای نوجوانان کشور را از آن خود کردند و در رده بزرگسالان نیز ابراهیم جعفری دو مدال طلا و نقره،سامان حسینی جایگاه دومی،امیر تیموری و میثم سواد کوهی نیز گردن آویز برنز را از آن خود کردند.
لازم به ذکر است که در آخرین دوره مسابقات بین المللی هنرهای فردی رزمی که به میزبانی ارمنستان برگزار شد نیز داود حکیمی،سعادت جلالی،صادق باقری و محمد کامکار نشان طلا و سعادت جلالی،سید محسن کافی موسوی،رسول نور الهی و غلامرضا حمیدی مدال نقره و حسین صفری موفق به کسب گردن آویز برنز شدند.
کسب مقام سوم تیمی رقابت های رزمی سبک ووینام استان نیز دیگر افتخار هفته های اخیر رزمی کاران نجف آباد به شمار می آید که در تیم اعزامی امیر حسین شفیعی علاوه بر مدال طلا بازو بند طلایی را نیز از آن خود کرد و حسین داودوند موفق به ایستادن بر سکوی دوم قهرمانی شد.
این تیم همچنین با مربیگری مجید حیدری و هاشم طاهری و سرپرستی سامان حسینی موفق به کسب نشان برنز توسط محمدجوادعرشی، ابوالفضل آخوندی، ابوالفضل حسینوند، محمد خسروی، محمد مهدیوند، مجید بابائی، علی رجبی، علی افشاری و میکائیل بابااحمدی شد.