ادامه ساخت مجموعه گردشگری بام شهر در گلدشت نجف آباد با وسعت ۴۰ هکتار
ادامه ساخت مجموعه گردشگری بام شهر در گلدشت نجف آباد با وسعت ۴۰ هکتار

مدیر پروژه مجموعه گردشگری بام شهر: مجتمع بزرگ گردشگری بام شهر نگاهی نو به صنعت گردشگری دارد مدیر پروژه مجموعه گردشگری بام شهر گفت: مجموعه فرهنگی و تفریحی بام شهر نگاهی نو به صنعت گردشگری دارد. رضا جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پروژه بزرگ بام شهر، اظهار کرد: مجتمع […]

مدیر پروژه مجموعه گردشگری بام شهر:
مجتمع بزرگ گردشگری بام شهر نگاهی نو به صنعت گردشگری دارد

مدیر پروژه مجموعه گردشگری بام شهر گفت: مجموعه فرهنگی و تفریحی بام شهر نگاهی نو به صنعت گردشگری دارد.

2بام شهر

رضا جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پروژه بزرگ بام شهر، اظهار کرد: مجتمع بزرگ گردشگری بام شهر اصفهان به عنوان نخستین  و تنها مجموعه گردشگری دانش‌محور کشور در منطقه گلدشت اصفهان که در ۱۵ کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد، در دست احداث است.

وی با اشاره به امکان بالا بردن سطح آگاهی‌ها و دانش عمومی اقشار مختلف جامعه که حلقه مفقوده سیستم آموزشی کشور است بر لزوم توجه و اهمیت هرچه بیشتر مدیران و مسئولان به بحث تغییر در ساختارها و سیاست‌های آموزشی تأکید کرد.

مدیر پروژه مجموعه گردشگری بام شهر با اشاره به اینکه ایرانیان و مسلمان در گذشته در بسیاری از علوم سرآمد بودند، تصریح کرد: فقدان زیرساخت‌های  کافی آموزشی در زمینه علوم مختلف از جمله علم نجوم که رابطه مستقیم با اصل توحید و پیرو آن تغییرات و رشد و تعالی انسان‌ها و در نتیجه بهبود رابط اجتماعی و پویایی جامعه دارد، امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جلالی ادامه داد: با وجود عدم ثبات در اقتصاد کشور در سال‌های گذشته عملیات اجرایی پروژه با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است و امید می‌رود با نگاهی نو و پویایی دولت جدید انجام این پروژه بزرگ  با سرعت و دقت نظر هر چه بیشتر ادامه پیدا کند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر بزرگ‌ترین مسئله این پروژه مشکل کم آبی است که به لطف خدا و با پیگیری‌های مجدانه شهردار اسبق گلدشت و تداوم همکاری شهردار جدید گلدشت در دست پیگیری و حل است.

جلالی از جمله خصوصیات این مجموعه گردشگری را در المان‌های به کار رفته در این مجموعه گردشگری با محوریت دانش به خصوص دانش علوم نجوم، فیزیک و شیمی عنوان کرد.

وی افزود: این مجموعه بر سر راه سه شهر پر جمعیت استان اصفهان شامل نجف‌آباد،خمینی‌شهر و اصفهان قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود،با استقبال خوب گردشگران روبه رو شود.

گفتنی است؛ این مجموعه عظیم در زمینی به وسعت ۴۰ هکتار و در دو فاز کلی در دست احداث بوده که  فضاهایی از جمله چندین رستوران، کافی‌شاپ، زمین‌های ورزشی،کمپ اسکان، سالن اجتماعات فضای باز،آب‌نمای موزیکال و المانهای جذاب و متعدد را شامل می‌شود.