ادامه پیروزی های فوتبال بانوان نجف آباد
ادامه پیروزی های فوتبال بانوان نجف آباد

یم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با تک گل صفورا جعفری به پیروزی رسید. تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، امروز و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان و در ورزشگاه مفتح همدان میهمان پاس بود. تیم اصفهانی در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست و روی شوت صفورا جعفری […]

یم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با تک گل صفورا جعفری به پیروزی رسید.

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، امروز و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان و در ورزشگاه مفتح همدان میهمان پاس بود.
تیم اصفهانی در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست و روی شوت صفورا جعفری به گل رسید. در ادامه، بازی تدافعی بازیکنان پاس همدان اجازه گلزنی بیشتر را به بازیکنان آینده‌سازان نداد تا این تیم با همان تک گل جعفری به سه امتیاز این مسابقه دست یابد.
در این مسابقه الهام فرهمند در برخوردی که با یکی از بازیکنان داشت از ناحیه سر مصدوم شد و به دلیل سرگیجه به بیمارستان منتقل شد.
زهرا فتاحیِ محروم و کوثر کمالیِ مصدوم، غایبان آینده‌سازان میهن در این مسابقه بودند. کوثر کمالی در دیدار هفته گذشته این تیم از ناحیه کمر به شدت مصدوم شد و فردا و با آمدن جواب MRI، وضعیت وی مشخص می‌شود اما کمالی احتمالاً دو دیدار دیگر آینده‌سازان میهن در این فصل از لیگ برتر را از دست خواهد داد.
آینده‌سازان با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و عنوان سومی خود را در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات تا حدود زیادی مسجل کرد.
اما در سایر مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر نتایج عجیبی رقم خورد. شهرداری بم صدرنشین امروز برابر شهرداری سیرجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد و ملوان بندرانزلی که در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، مقابل دلوار کشتی جنوب بوشهر حاضر نشد تا ۳ بر صفر بازنده اعلام شود.
استقلال تهران نیز که صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری‌اش از لیگ برتر شنیده می‌شود، امروز در دیدار با همیاری آذربایجان غربی غیبت خورد تا مانند ملوان با باخت ۳ بر صفر مواجه شود.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر، شهرداری بم با ۴۳ امتیاز، ملوان بندرانزلی با ۳۷ و آینده‌سازان میهن با ۳۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به این شرح است:
* همیاری آذربایجان غربی ۳ – استقلال تهران صفر (به دلیل غیبت استقلال)
* شهرداری بم یک – شهرداری سیرجان یک
* دلوار کشتی جنوب بوشهر صفر – ملوان بندرانزلی ۳ (به دلیل غیبت ملوان)
* پاس همدان صفر – آینده‌سازان میهن نجف‌آباد یک
(پالایش گاز ایلام این هفته استراحت داشت)