ارائه ۱۷ هزار برگه اخطاریه به مشترکان پرمصرف آب در نجف آباد
ارائه ۱۷ هزار برگه اخطاریه به مشترکان پرمصرف آب در نجف آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای اردیبهشت تا شهریورماه سال جاری بیش از ۱۷۰۰۰ برگه اخطاریه به مشترکان پر مصرف آب در نجف آباد ارائه شد. هاشم امینی با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: این اخطاریه ها ضمن اشاره به مصرف بالای مشترکان و تاکید بر رعایت صرفه جویی در […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای اردیبهشت تا شهریورماه سال جاری بیش از ۱۷۰۰۰ برگه اخطاریه به مشترکان پر مصرف آب در نجف آباد ارائه شد.
هاشم امینی با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: این اخطاریه ها ضمن اشاره به مصرف بالای مشترکان و تاکید بر رعایت صرفه جویی در شهرهای نجف آباد، دهق، گلدشت، کهریزسنگ، علویجه و جوزدان شده است.
وی ادامه داد: ارائه برگه های اخطاریه تاثیر به سزایی در کاهش مصرف در منطقه داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: این امر با توجه به استمرار خشکسالی و کاهش شدید منابع آب در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه به ۲۱۲ متر توسعه شبکه آب در شهر امیر آباد نجف آباد اشاره کرد و گفت: توسعه شبکه آب در ۳ کوچه در شهر امیرآباد نجف آباد به طول کلی ۲۱۲ متر با اقطار ۱۰۰ و ۱۱۰ میلی متر اجرایی شد. امینی بیان داشت: این عملیات با هزینه ای بیش از ۲۱۲ میلیون ریال از محل اعتبارات منطقه اجرا شد.
وی افزود: این پروژه با هدف تامین آب شرب و بهداشتی بیش از ۳۰ واحد مسکونی انجام شد.
منبع:خبرگزاری ایمنا