از پیش کسوتان شهرک صنعتی کاوه  و مدیران خدمتگذار نجف آباد قدردانی شد
از پیش کسوتان شهرک صنعتی کاوه  و مدیران خدمتگذار نجف آباد قدردانی شد

خبرگزاری ایمنا: هیات امنای شهرک صنعتی کاوه نجف آباد طی مراسمی در محل مجموعه فرهنگی تفریحی شهید کاظمی از بیست و نه نفر از پیش کسوتان عرصه تولید و صنعت و برخی مدیران شهرستان با اهدای لوح تقدیر کردند. به گزارش خبرنگار ایمنا در این مراسم که با حضور فرماندار،نماینده مردم در مجلس،رئیس شورای شهر […]

خبرگزاری ایمنا: هیات امنای شهرک صنعتی کاوه نجف آباد طی مراسمی در محل مجموعه فرهنگی تفریحی شهید کاظمی از بیست و نه نفر از پیش کسوتان عرصه تولید و صنعت و برخی مدیران شهرستان با اهدای لوح تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در این مراسم که با حضور فرماندار،نماینده مردم در مجلس،رئیس شورای شهر و روسای ادارات شهرستان برگزار شد از  قربانعلی صالحی پدر شهید و کار آفرین نمونه، مجید پیرمرادیان جانباز ۷۰ درصد و کار آفرین نمونه و علی صافی، علیرضا ایران پور، محسن حیدری،علی محمد ایران پور، مجتبی همتیان، غلامرضا فاضل، محمد رضا حیدری، حمید باستانی، مجید فضیلت؛مهدی لطفعلی پور، محمد پور نایب زاده به عنوان اعضای قبلی هیات امنای شهرک صنعتی کاوه و کارآفرینان نمونه قدردانی شد.

در این مراسم همچنین از سیروس محمودی فرماندار،ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم در مجلس، گودرزی رئیس فعلی شورای شهر، منتظری معاون عمرانی فرمانداری، مشفقی رئیس اداره برق و احمد زاده رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان به خاطر خدماتشان در راستای کاهش مشکلات صنعتگران نجف آباد تقدیر شد.

فتحیان معاون اداره آب و فاضلاب، شیرازی و ملکی رئیس و معاون شرکت گاز، سوری شهردار ویلاشهر،جعفر زاده معاون فرماندار و دبیر میز حمایت از صنعت، سرهنگ جعفر نژاد رئیس نیروی انتظامی، پرورش رئیس اداره آبیاری و هاشمی رئیس دفتر فرماندار شهرستان در کنار صادقی معاون مدیر کل شرکت گاز استان از دیگر تقدیر شدگان این مراسم بودند.

رونمایی از تابلوهای خدمتگذاران شهرستان و پیش کسوتان شهرک صنعتی کاوه از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود که مقرر شد این دو اثر نیز پس از پایان برنامه به دفاتر فرماندار و نماینده مردم در مجلس اهدا شوند.