استخر آزادی نجف‌ آباد، همچنان در بلاتکلیفی
استخر آزادی نجف‌ آباد، همچنان در بلاتکلیفی
ایسنا: استخر مجموعه ورزشی آزادی (امیر آباد) نجف‌آباد پس از 15 سال در سال گذشته افتتاح شد اما نبود ثبات نرخ‌های استخر و هزینه سنگین نگهداری تجهیزات و همچنین عدم استقبال کافی مردم، موجب شده تا بهره‌برداری لازم از این مجموعه انجام نشود.

استخر آزادی نجف‌ آباد، همچنان در بلاتکلیفی

ایسنا: استخر مجموعه ورزشی آزادی (امیر آباد) نجف‌ آباد پس از ۱۵ سال در سال گذشته افتتاح شد اما نبود ثبات نرخ‌های استخر و هزینه سنگین نگهداری تجهیزات و همچنین عدم استقبال کافی مردم، موجب شده تا بهره‌برداری لازم از این مجموعه انجام نشود.

مجموعه ورزشی آزادی شهرستان نجف‌آباد سال‌هاست که در ضلع جنوبی خود، ‌ساختمان استخر آزادی را مشاهده می‌کند که در گذر روزها و سال‌ها بدون استفاده رها شده است. هر از گاهی پیمانکاری می‌آید و دستی به سر و گوشش می‌کشد و باز به حال خود رها می‌شود. روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد می‌آیند، هر کدام به نوعی بهره‌برداری از این استخر را اولویت کار خود می‌دانند و می‌روند بدون اینکه تغییر محسوسی در روند اجرایی آن ایجاد کنند. حالا با گذشت بیش از ۱۵سال از عمر این بنا، تکمیل ساختمان و خرید تجهیزات آن به پایان رسیده است، ولی این پایان ماجرا نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان استخر مجموعه ورزشی آزادی در اردیبهشت ماه سال گذشته به صورت آزمایشی افتتاح شد. از آنجا که طبق اصل ۴۴ و ماده ۸۸ قانون اساسی تمام اماکن ورزشی باید به بخش خصوصی واگذار شود، ‌مزایده استخر برگزار شد. برنده اول مزایده پس از مدتی انصراف داد و هیئت فوتبال شهرستان نجف‌آباد به عنوان برنده دوم مزایده، استخر آزادی را تحویل گرفت، اما به دلیل هزینه بالای نگهداری هیئت فوتبال هم از مدیریت این مجموعه انصراف داد.

محمود یسلیانی خاطرنشان کرد:‌ پس از برگزاری مزایده نوبت دوم، ‌برنده این مزایده هم پس از بررسی‌های تکمیلی انصراف داد. سپس با مکاتباتی که با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شد، ‌استخر آزادی به هیئت ژیمناستیک شهرستان واگذار شد که از اول تابستان امسال مجدداً به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با وجود اینکه امکانات و تجهیزات مناسبی در این مجموعه فراهم شده است، به دلیل قیمت‌گذاری نامناسب، ‌عدم ثبات نرخ‌های استخر و هزینه سنگین نگهداری تجهیزات و همچنین عدم استقبال کافی مردم، موجب شده تا بهره‌برداری لازم از این مجموعه انجام نشود و این مجموعه ورزشی که تنها استخر غرب نجف‌آباد است بدون استفاده بماند.

استخر

استخر

نجف آباد نیوز