اسپانسرها به جای عمل کردن فقط حرف زدند
اسپانسرها به جای عمل کردن فقط حرف زدند

مدیر تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: ۱۱ تیم برای شرکت در لیگ امسال اعلام آمادگی کرده‌اند اما قانون این است که باید ۱۲ تیم حضور داشته باشند. سازمان لیگ هم از این نظر به مشکل برخورد و دلیل به تعویق افتادن مسابقات هم همین بود. تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد که در سه فصل […]

مدیر تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: ۱۱ تیم برای شرکت در لیگ امسال اعلام آمادگی کرده‌اند اما قانون این است که باید ۱۲ تیم حضور داشته باشند. سازمان لیگ هم از این نظر به مشکل برخورد و دلیل به تعویق افتادن مسابقات هم همین بود.

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد که در سه فصل حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان به سه عنوان سومی رسیده است، این روزها خود را برای شرکت در فصل جدید آماده می‌کند. امسال هدایت آینده‌سازان را مریم انانلویی از مربیان نجف‌آبادی بر عهده دارد و جایگزین بیان محمودی شده است. نسرین امینی هم به جای زهرا شمس سرپرست این تیم خواهد بود.
طبق اعلام قبلی سازمان لیگ، قرار بود فصل جدید لیگ برتر از ۶ شهریورماه آغاز شود که به تعویق افتاد و مسابقات از ۱۳ شهریورماه استارت می‌خورد.
سعید موحدی مدیر تیم آینده‌سازان میهن در این مورد به ایمنا گفت: یک بازی در تاریخ قبلی که اعلام شده بود برگزار شد که همیاری ارومیه ۴ بر ۲ شهرداری سنندج را برد اما بقیه مسابقات به درخواست برخی تیم‌ها به تعویق افتاد و جمعه این هفته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ما جزو تیم‌هایی که درخواست تعویق مسابقات را داشتند نبودیم چون می‌دانستیم اوضاع بقیه تیم‌ها بهتر از ما نیست و آنها این کار را می‌کنند! درست است که هنوز مدارک تیم را به سازمان لیگ تحویل نداده‌ایم اما فردا این کار را انجام می‌دهیم و از این نظر مشکلی برای حضور در لیگ نداریم.
موحدی گفت: همه تیم‌ها از نظر قرارداد بازیکنان و بحث مالی مشکل دارند. قرار بود یک اسپانسر برای حمایت از تیم ما ورود کند که در حد حرف بود و عملاً اتفاق خاصی نیفتاده است و شرایط مالی ما مثل پارسال نامناسب است. برخی مسئولان شهرستان هم قول همکاری دادند ولی کسی پا پیش نگذاشت.
وی افزود: پاس همدان که حریف ما در هفته اول است به دلیل همین مشکلات تا انحلال هم پیش رفت اما اعلام شد در مسابقات شرکت می‌کند. الان ۱۱ تیم برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند اما قانون این است که باید ۱۲ تیم حضور داشته باشند. سازمان لیگ هم از این نظر به مشکل برخورد و دلیل به تعویق افتادن مسابقات هم همین بود.
مدیر تیم آینده‌سازان در پایان گفت: هم بازیکنان و هم کادرفنی ما از همه نظر از سال گذشته بهتر هستند و جزو بهترین‌های کشور از نظر اخلاقی‌اند. علاوه بر حفظ بیشتر بازیکنان فصل گذشته، ۳ بازیکن از بوشهر به خدمت گرفتیم و با یک ملی‌پوش فوتسال هم صحبت کرده‌ایم که آمدن او هنوز قطعی نشده است.

منبع:ایمنا