اظهار امیدواری برای حل مشکلات فوتبالیست های زن نجف آباد
اظهار امیدواری برای حل مشکلات فوتبالیست های زن نجف آباد

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان درحالی ششم مردادماه انجام شد که مشکلات مالی تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها باعث شده بود حضور این تیم در لیگ برتر پیش از انجام مراسم قرعه‌کشی با اما و اگرهایی همراه باشد؛ اما مثل اینکه تلاش مدیر این تیم برای […]

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان درحالی ششم مردادماه انجام شد که مشکلات مالی تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها باعث شده بود حضور این تیم در لیگ برتر پیش از انجام مراسم قرعه‌کشی با اما و اگرهایی همراه باشد؛ اما مثل اینکه تلاش مدیر این تیم برای یافتن حامی مالی به نتایج خوبی رسیده است.
زهرا شمس سرپرست تیم فوتبال آینده‌سازان در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: حتی تا صبح روز قرعه‌کشی وضعیت تیم هنوز مشخص نبود اما آقای موحدی مدیر تیم با یکی، دو اسپانسر صحبت‌هایی انجام داده است که یکی از آنها قطعاً حامی مالی ما در فصل جدید خواهد شد.
وی در مورد وضعیت بازیکنان فصل گذشته و ترکیب این تیم برای فصل پیش رو افزود: امسال قصد داریم تیم را با بازیکنان بومی ببندیم و حداکثر ۳ تا ۴ بازیکن غیربومی خواهیم داشت که انشاالله ترکیب تیم و سرمربی و … تا یک هفته آینده قطعی می‌شود. سایر تیم‌های لیگ برتری هم وضعیتی مشابه با ما دارند و ترکیب هیچ تیمی هنوز مشخص نیست.
شمس در پایان گفت: تمرینات تیم از صبح فردا در نجف‌‌آباد آغاز می‌شود.
گفتنی است، تیم‌های دلوار کشتی جنوب بوشهر، پالایش گاز ایلام، شهرداری سنندج، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، شهرداری بم، شهرداری سیرجان، وحدت ایثار گرگان، پاس همدان، همیاری آذربایجان غربی، خیبر لرستان و ملوان بندرانزلی ۱۱ تیم حاضر در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بودند.
تیم دوازدهم نیز از بین ۳ تیم آبادگران قم، سایپا و جام جم که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند انتخاب خواهد شد.
لیگ برتر فوتبال بانوان قرار است از ۶ شهریورماه آغاز شود که آینده‌سازان میهن طبق قرعه، در هفته نخست میهمان پاس همدان است.

منبع:ایمنا