اعتراض به “تیتر استعفای نجف آباد نیوز” از اخبار دانشگاه آزاد
اعتراض به “تیتر استعفای نجف آباد نیوز” از اخبار دانشگاه آزاد

تنها چند ساعت پس از درج یکی از اخبار نجف آباد نیوز پیرامون وقایع اعتراضی دیروز دانشگاه آزاد که در آن تیتر “دانشجویان خواستار استعفای ریاست دانشگاه آزاد نجف آباد شدند” مورد استفاده قرار گرفت، یکی از مسئولان  در تماسی تلفنی با خبرنگار ما اعتراض خود را نسبت به انتخاب چنین عنوانی بیان کرده و […]

تنها چند ساعت پس از درج یکی از اخبار نجف آباد نیوز پیرامون وقایع اعتراضی دیروز دانشگاه آزاد که در آن تیتر “دانشجویان خواستار استعفای ریاست دانشگاه آزاد نجف آباد شدند” مورد استفاده قرار گرفت، یکی از مسئولان  در تماسی تلفنی با خبرنگار ما اعتراض خود را نسبت به انتخاب چنین عنوانی بیان کرده و آن را غیر منطقی دانست.

این مسئول محترم همچنین دیگر بخش های خبر پایگاه خبری را در این خصوص اغراق آمیز و بعضا غیر منصفانه دانست و خواستار رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری در این خصوص و کسب اخبار صحیح از مراجع مربوطه شد.

به هر حال جهت تنویر افکار عمومی و پیشگیری از ایراد هر گونه اتهام بی اساس به این پایگاه خبری مستقل در خصوص سیاه نمایی واقع دیروز دانشگاه، نظر مخاطبان را به انعکاس این مطلب در “خبرگزاری دانشجو” و “ایمنا” به عنوان یکی از پر بازدید ترین رسانه های مجازی  کشور و استان جلب می کنیم.

این دو خبرگزاری معتبر نیز با وجود اینکه در تیتر خود اشاره ای به درخواست استعفای ریاست دانشگاه توسط دانشجویان نکرده ولی به صراحت در متن خبر،این موضوع را آورده اند.

متن کامل خبر خبرگزاری ایمنا

متن کامل خبرگزاری دانشجو

پس ما چیزی خلاف واقع را منتشر نکرده ایم بلکه یکی از  اتفاقات روی داده در تجمع مذکور  را به عنوان تیتر (که باید جذاب ترین قسمت خبر باشد) انتخاب کرده ایم و نمی توان بر این اساس نجف آباد نیوز را مقصر و متهم به تشویش اذهان عمومی   کرد.

در خصوص جمعیت حاضر نیز عنوان “چندین هزار نفر” ذکر شده که با توجه به تصاویر موجود قضاوت دقیق تعداد حاضرین را به مخاطبین محترم واگذار می کنیم.

برخی مسئولان مدعی هستند که دیروز حداکثر ۴ هزار دانشجو در دانشگاه کلاس داشته اند و در صورت تعطیلی تمامی کلاس ها،آمار معترضین در همین حد خواهد بود.