اعزام ۳۸۰ جهادگر بسیجی از نجف آباد
اعزام ۳۸۰ جهادگر بسیجی از نجف آباد

پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج): مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نجف آباد از تکمیل ساخت دو مسجد در روستاهای گوهر دره و خشک آبخور شهرستان فریدونشهر با حضور ۳۸۰ نفر جهادگر به این مناطق در تابستان امسال خبر داد.   محسن ناطقی گفت: مسجد روستای گوهر دره بیش از ۱۰ سال نیمه کاره […]

پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج): مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نجف آباد از تکمیل ساخت دو مسجد در روستاهای گوهر دره و خشک آبخور شهرستان فریدونشهر با حضور ۳۸۰ نفر جهادگر به این مناطق در تابستان امسال خبر داد.

  محسن ناطقی گفت: مسجد روستای گوهر دره بیش از ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود که  با اعزام جهادگران  تکمیل شد. مسجد دیگری توسط جهادگران بسیجی در منطقه خشک آبخور فریدونشهر با امکاناتی همچون حسینیه، شش عدد سرویس بهداشتی، آشپزخانه و خانه عالم ساخته و تکمیل شد.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به نیاز فرهنگی روستای خشک آبخور امسال برای اولین بار یک گروه از خواهران جهادگر به مدت هفت شبانه روز در این روستا جهت مسائل فرهنگی حضور یافتند.
ناطقی با اشاره به اعزام هفت گروه از خواهران بسیجی به روستاهای مختلف ادامه داد: گروه دیگری نیز به صورت شبانه روزی به یکی از روستاهای دور افتاده بویین و میاندشت اعزام شدند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نجف آباد در پایان گفت: در راستای طرح هجرت نیز با تلاش ۱۸۰نفر از دانش آموزان، ۹مدرسه شهرستان تعمیر، رنگ آمیزی و بازسازی شد.