اعلام ابتلای ۵۸ نفر در نجف آباد به کرونا
اعلام ابتلای ۵۸ نفر در نجف آباد به کرونا
فارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: تاکنون یکصد نفر در استان اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند. در شهرستان نجف آباد، آزمایش کرونا برای 58 بیمار بستری مثبت اعلام شده است.

اعلام ابتلای ۵۸ نفر در نجف آباد به کرونا

فارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: تاکنون یکصد نفر در استان اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند. در شهرستان نجف آباد، آزمایش کرونا برای ۵۸ بیمار بستری مثبت اعلام شده است.

آرش نجیمی وضعیت اصفهان در موضوع کرونا را بحرانی دانست و بیان داشت: از ۳ هزار و ۳۳۳ مورد مشکوک در استان به غیر از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، نمونه آزمایش ۲ هزار و ۶۶ نفر منفی بوده و تعداد هزار و ۲۶۷ نفر مثبت و موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان اصفهان بوده‌اند.

نجیمی افزود: از بین موارد مثبت تعداد ۷۶۸ نفر مرد، ۴۹۹ نفر زن بوده‌اند همچنین ۶۳۰ نفر از بیماران مرخص و تعداد ۵۳۷ نفر هنوز بستری و تحت درمان هستند و تعداد افراد فوتی در اثر این بیماری به ۱۰۰ نفر در استان رسیده که ۴۰ نفر خانم و ۶۰ نفر مرد بوده‌اند.

وی با اشاره به آمار مبتلایان به تفکیک ۲۲ شهرستان استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) گفت: در میان شهرستان های استان شهر اصفهان با ۵۸۸ مورد بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده و بعد از آن شاهین شهر و میمه با ۸۸ مورد، خمینی شهر با ۷۱، شهرهای لنجان و نطنز با تعداد مساوی ۵۹ و نجف آباد با ۵۸ مورد جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

در پایین این جدول نیز شهرهایی مانند تیران و کرون با ۳ مورد، فریدون شهر با چهار و خور و بیابانک با پنج مورد قرار گرفته اند.

از بیستم اسفند ماه که تعداد مبتلایان به کرونا در نجف آباد، بیست نفر و آمار فوتی ها یک نفر اعلام شده بود، تا دیروز آمار رسمی منتشر نشده بود. در خبر دیروز سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره ای به آمار تفکیکی فوتی های کرونا در شهرستان های استان نشده است.

قرنطینه کرونا در نجف آباد

قرنطینه کرونا در نجف آباد

اعلام ابتلای ۵۸ نفر در نجف آباد به کرونا