اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در نجف آباد
اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در نجف آباد
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گفت: طبق اعلام شورای نگهبان، اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم، حداکثر تا ساعت 12 امشب بیست و یکم دی 98 به هیات های اجرایی مستقر در فرمانداری ها اعلام خواهد شد ولی اعلام رسمی این اسامی، اواخر بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در نجف آباد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گفت: طبق اعلام شورای نگهبان، اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم، حداکثر تا ساعت ۱۲ امشب بیست و یکم دی ۹۸ به هیات های اجرایی مستقر در فرمانداری ها اعلام خواهد شد ولی اعلام رسمی این اسامی، اواخر بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

نبی الله صالحی با اعلام این خبر افزود: طبق قانون امکان انتشار عمومی این اسامی را نداریم ولی افرادی که نامزد انتخابات شده اند، در جریان بررسی صلاحیت ها قرار خواهند گرفت.

صالحی ادامه داد: افرادی که به هر دلیل تایید صلاحیت نشده باشند، فرصت اعتراض خواهند داشت و درخواست شان به همراه مدارک و اسناد ارائه شده طبق قانون بررسی شده و در نهایت حوالی ۲۲بهمن امسال، لیست نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده رسانه ای خواهد شد.

نجف آباد نیوز: با وجود ممنوعیت اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، رسانه ها در اولین فرصت به این اسامی دست پیدا کرده و افکار عمومی در این خصوص مطلع خواهند شد .

موضوع مهم در این میان، شایعاتی است که در خصوص احتمال تایید صلاحیت نشدن یکی از نامزدهای اصلی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون مطرح شده  که برای بررسی صحت و سقم آن بایستی حداقل تا فردا منتظر ماند.

۶۸ نفر در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۸ درصد خانم و بقیه مرد هستند.

فرمانداری نجف آباد

فرمانداری نجف آباد

اعلام اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در نجف آباد