افتتاح استخر ۲۰ساله در نجف آباد
افتتاح استخر ۲۰ساله در نجف آباد
فارس: استخر هزار متر مربعی و سرپوشیده آزادی (امیر آباد) که حدود بیست سال پیش کلنگ زنی شده بود، با صرف اعتبار پنج میلیارد تومانی روز پنج شنبه  ششم اردیبهشت رسما افتتاح شد.

افتتاح استخر ۲۰ساله در نجف آباد

سید محمد طباطبایی رییس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد گفت: کم‌کاری پیمانکار، بازنگری اساسی در طرحی استخر، کمبود اعتبارات و چهار سال بلوکه شدن پروژه به نفع معارضین از جمله دلایل تاخیر در بهره برداری استخر هستند.

طباطبایی ادامه داد:چهارمین استخر سرپوشده نجف آباد شامل سونای و خشک در کنار جکوزی است و در طبقه فوقانی آن پایگاه قهرمانی ورزش به زیربنای چهارصد متر مربع احداث شده. هر سانس ظرفیت استفاده دویست نفر را دارد.

کلنگ زنی دو پروژه

طباطبایی با اشاره به اهدای زمین ۲۵۰۰ متر مربعی توسط یکی از خیرین اعلام کرد: در این زمین دو پروژه خانه جوان و سالن سرپوشیده شهید یزدانی با زیربنای دو هزار متر مربع و اعتبار هفتصد میلیون تومانی در کنار خانه جوان در پانصد متر مربع و بودجه ششصد میلیون تومانی کلنگ زنی شد که تا پایان سال به بهره برداری خواهند  رسید.

خانه جوان شامل دفاتر سمن‌های جوان محور، اتاق کنفرانس و فضاهای جانبی است.

طی این روز، سالن تیراندازی شهید حججی نیز که با صرف اعتبار هفتصد میلیون تومانی ساخته و تجهیز شده، رسما به بهره برداری رسید.

مرتضی قربانی فرمانده سابق لشکر۲۵ کربلا و از دوستان نزدیک سردار شهید احمد کاظمی، مسئولان شهرستان را در مراسم افتتاح همراهی می کرد.

افتتاح استخر امیرآباد

افتتاح استخر امیرآباد

افتتاح استخر ۲۰ساله در نجف آباد