افتتاح دبستان خیر ساز فاضل در نجف آباد + تصاویر
افتتاح دبستان خیر ساز فاضل در نجف آباد + تصاویر
صدا و سیما: دبستان دوازده کلاسه و خیرساز حاج میرزا حسین فاضل که در زمینی به مساحت دو هزار و دویست متر مربع و زیربنای بیش از 1600 متر مربع با هزینه بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان ساخته شده، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولان شهرستان دیروز به طور رسمی افتتاح شد.

افتتاح دبستان خیر ساز فاضل در نجف آباد + تصاویر

صدا و سیما: دبستان دوازده کلاسه و خیرساز حاج میرزا حسین فاضل که در زمینی به مساحت دو هزار و دویست متر مربع و زیربنای بیش از ۱۶۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان ساخته شده، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولان شهرستان دیروز به طور رسمی افتتاح شد.

در این مدرسه سه طبقه که زمین آن را مرحوم حاج قربانعلی کاظمی و حاجیه خانم صغری خزائیلی اهدا کرده اند، امکانات دیگری مانند آزمایشگاه، سالن اجتماعات و چهار اتاق اداری نیز پیش بینی شده است.

محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم از خیران به عنوان مهمترین شرکای آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: شهرستان نجف آباد در زمینه استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز، پیشتاز استان محسوب می شود.

دکتر فرهاد فاضل فرزند حاج میرزا حسین و همسرش که او نیز پزشک است، متولیان اصلی ساخت این مجموعه بوده اند. استفاده از المان های سنتی و طراحی های جدید از جمله ویژگی های این مدرسه در انتهای خیابان مجاهد (آیت) شمالی نجف آباد  است.

خیرین مدرسه ساز

دکتر فرهاد فاضل و همسرش (سمت چپ تصویر)

تصاویر بیشتر از مراسم افتتاحیه را در پایگاه خبری شهرداری دنبال کنید.

نجف آباد نیوز