افتتاح رسمی ۱۵ طرح کشاورزی به ارزش ۶ میلیارد تومان در نجف آباد
افتتاح رسمی ۱۵ طرح کشاورزی به ارزش ۶ میلیارد تومان در نجف آباد

رییس اداره جهاد کشاورزی نجف آباد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر با حضور مسوولان شهرستان دو طرح با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی و ۱۳ پروژه نیز که بخش عمده هزینه‌های آن از محل اعتبارات ملی خشکسالی تامین شده بود، به صورت رسمی افتتاح شدند. مجتبی مطهری رییس اداره جهاد کشاورزی نجف آباد در […]

رییس اداره جهاد کشاورزی نجف آباد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر با حضور مسوولان شهرستان دو طرح با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی و ۱۳ پروژه نیز که بخش عمده هزینه‌های آن از محل اعتبارات ملی خشکسالی تامین شده بود، به صورت رسمی افتتاح شدند.

مجتبی مطهری رییس اداره جهاد کشاورزی نجف آباد در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: در مجموع طرح‌های افتتاح شده بخش خصوصی با سرمایه گذاری نزدیک به ۵ میلیارد تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان از مبالغ هزینه شده نیز از محل اعتبارات ملی خشکسالی و ۲۳۰ میلیون تومان نیز به صورت خودیاری برای اجرای طرح ها مورد استفاده قرار گرفته است.
وی در ادامه از گلخانه ۷۵۰۰ متر مربعی و واحد خوراک دام با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال به عنوان مهمترین طرح‌های افتتاح شده بخش خصوصی نام برد و افزود: در واحد گلخانه که در مدت ۲ ماه با هزینه ۹۰۰ میلیون تومان در روستای حاجی آباد احداث شده برای پنج نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده و در مجموعه خوراک دام نیز سرمایه گذاری چهار میلیارد تومانی بخش خصوصی طی ۱۸ ماه توانسته امکان اشتغال مستقیم ۱۵ نفر را در شهرک صنعتی شماره ۲ نجف آباد ایجاد کند.
رییس جهاد کشاورزی نجف آباد همچنین با اشاره به لایروبی و بهسازی قنات‌های گلدشت و جوزدان با هزینه ۳۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی در طی ماه‌های اخیر بیان داشت: احداث استخر ۱۰ هزار متر مکعبی روستای حاجی آباد با هزینه ۷۵ میلیون تومان در کنار دو نمونه مشابه دیگر در روستاهای همت آباد و منطقه بلمچه با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و هزینه ۲۲ میلیون تومانی و اجرای کانال آبیاری ۵ هزار متری روستای حسین آباد با اعتبار ۷۰ میلیون تومان از جمله دیگر طرح های افتتاح شده در این برنامه به شمار می آیند.
پروژه‌هایی مانند احداث کانال آبیاری روستای اشن به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و هزینه ۶۰ میلیون تومانی در کنار دو عملیات لوله گذاری و انتقال آب در کهریزسنگ و روستای گلدره با طول ۱۸۰۰ و یک‌هزار و ۵۰۰ متر و هزینه مشابه ۵۰ میلیون تومانی از دیگر موارد قابل اشاره به شمار می آیند.
لازم به ذکر است، در ماه‌های اخیر کار لایروبی و بهسازی قنات روستاهای جلال آباد، نهضت آباد و شرکت ۱۷ جوی قنوات نجف آباد نیز با مجموع هزینه ۲۲۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

منبع خبر:imna.ir