افتتاح طرحهای عمرانی در کهریزسنگ
افتتاح طرحهای عمرانی در کهریزسنگ

شهردار کهریزسنگ  در مراسم افتتاح طرح های عمرانی این شهر با اشاره به موفقیت ورزشکاران این شهر در رقابت های استانی و ملی گفت: در پی درخشش و موفقیت ورزشکاران کهریزسنگ، شهرداری این شهر، سالن ورزشی چند منظوره ورزش های رزمی و کشتی با ۷۰۰ متر زیربنا همچنین پیست روباز اسکیت و زمین های تنیس […]

شهردار کهریزسنگ  در مراسم افتتاح طرح های عمرانی این شهر با اشاره به موفقیت ورزشکاران این شهر در رقابت های استانی و ملی گفت: در پی درخشش و موفقیت ورزشکاران کهریزسنگ، شهرداری این شهر، سالن ورزشی چند منظوره ورزش های رزمی و کشتی با ۷۰۰ متر زیربنا همچنین پیست روباز اسکیت و زمین های تنیس و فوتسال در یکهزار و ۱۰۰ متر مربع را با اعتباری در حدود ۳۵۰ میلیون تومان احداث کرد که امروز به بهره برداری رسید.
مسعود حججی با اشاره به اینکه احداث سالن چند منظوره ورزشی دیگری در دستور کار شهرداری کهریزسنگ قرار دارد، افزود: عملیات احداث این سالن با اعتبار یک میلیارد تومان از امروز آغاز شد.
شهردار کهریزسنگ همچنین احداث بلوار معلم بطول یکهزار و ۳۰۰ متر با عرض ۱۲متر را از دیگر طرح های افتتاح شده این شهرداری اعلام کرد و افزود: برای احداث این بلوار ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده است .
وی همچنین اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۰۰۰هزار تن آسفالت در معابر این شهر استفاده شده است
حججی از احداث مجموعه فرهنگی تفریحی شهر به عنوان یکی دیگر از طرح های در دست اقدام این شهرداری نامبرد و افزود: برای تکمیل این طرح تاکنون یک ملیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح های عمرانی شهرداری کهریزسنگ بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبارات این شهرداری هزینه شده است، اضافه کرد: یک میلیارد تومان نیز برای پروژه های جدید شهرداری کهریزسنگ پیش بینی شده است.

منبع:ایرنا