افتتاح مرکز پزشکی خیریه قمر بنی هاشم + تصاویر
افتتاح مرکز پزشکی خیریه قمر بنی هاشم + تصاویر
پایگاه خبری شهرداری: یکشنبه 23تیرماه 98، مرکز تخصصی پزشکی خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد که طی چهار سال با هزینه هفت میلیارد تومانی خیرین و اعتبارات خیریه در سه طبقه و زیربنای 2500 متر مربع ساخته شده، با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان رسما به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز پزشکی خیریه قمر بنی هاشم + تصاویر

پایگاه خبری شهرداری: یکشنبه ۲۳تیرماه ۹۸، مرکز تخصصی پزشکی خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد که طی چهار سال با هزینه هفت میلیارد تومانی خیرین و اعتبارات خیریه در سه طبقه و زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع ساخته شده، با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان رسما به بهره برداری رسید.

این درمانگاه دارای بخش هایی مانند رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، دندانپزشکی، اکوکاردیوگرافی، نوارقلب، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق احیا، کولونوسکپی، آندوسکوپی و درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی است.

خدمات این مجموعه که همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب فعال خواهد بود، برای افراد تحت پوشش خیریه رایگان است و برای دیگر شهروندان نیز با تخفیف قابل توجه ارائه خواهد شد.

سفیران نیوز هم، حاشیه هایی از این افتتاحیه را مورد توجه قرار داده:

قرار بود مراسم ساعت یازده و نیم شروع شود ولی استاندار ساعت ۱عصر به نجف آباد رسید.

بعد از استقرار استاندار در صندلی اش، محافظ او دو نفر از مهمانان که جزء معتمدین شهر محسوب می شوند را از ردیف پشت استاندار بلند کرده و خودشان به جای آن ها نشستند.

در دقایقی که حاضرین منتظر ورود استاندار بودند، بین دو نفر از معتمدین شهری که یکی از آن ها در حال حاضر عضو شورای شهر است، یک درگیری لفظی راجع به استعفای شهردار سابق نجف آباد روی داد که موضوع با وساطت صالحی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ختم به خیر شد.

در حاشیه این برنامه از نصر اصفهانی یکی از خیرین سرشناس استان که بیش از دو میلیارد تومان به خیریه قمر بنی هاشم کمک کرده، به صورت ویژه تجلیل شد.

افتتاح مرکز پزشکی

افتتاح مرکز پزشکی خیریه قمر بنی هاشم

خیریه قمر بنی هاشم

افتتاح مرکز پزشکی خیریه قمر بنی هاشم

نجف آباد نیوز