افتتاح ۲۵ میلیاردی «موج های دریایی» در نجف آباد/ اعتراض نیلویی ها+ تصاویر
افتتاح ۲۵ میلیاردی «موج های دریایی» در نجف آباد/ اعتراض نیلویی ها+ تصاویر

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین «سرزمین موج‌های دریایی» مرکز کشور در مجموعه فضیلت شهرستان نجف‌آباد با حضور معاون عمرانی استاندار با اعتباری بالغ‌ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. نکته قابل توجه در مراسم افتتاح این مجموعه، اجتماع کارگران کاشی نیلو در درب ورودی این مجموعه بود که با […]

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین «سرزمین موج‌های دریایی» مرکز کشور در مجموعه فضیلت شهرستان نجف‌آباد با حضور معاون عمرانی استاندار با اعتباری بالغ‌ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

نکته قابل توجه در مراسم افتتاح این مجموعه، اجتماع کارگران کاشی نیلو در درب ورودی این مجموعه بود که با پلاکاردها و شعارهای خود خواستار رسیدگی به وضعیت مطالبات این کارگران بودند که متأسفانه معاون استاندار اصفهان، از درب دیگر مجموعه خارج و مطالبه‌گری این کارگران باز به گوش مسؤولان نرسید.

عبدالمجید فضیلت مدیر مجموعه ورزشی «سرزمین موج‌های دریایی مرکز کشور» اظهار داشت: این مجموعه‌ ورزشی نتیجه تلاش مهندسان و متخصصین شهرستان نجف‌آباد و استان اصفهان است و بخش‌های فنی تکنولوژی ساخت چنین مجموعه‌هایی در اختیار کشورهای اروپایی است، تمام مراحل ساخت این مجموعه سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن توسط صنعتگران و مهندسان نجف‌آباد و استان اصفهان انجام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فاز دوم مجموعه فضیلت با مساحتی در حدود ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع در حدود ۵ سال با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و از نظر اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در این مجموعه در حال فعالیت هستند و این مجموعه روزانه قابلیت پذیرش هزار نفر را به طور همزمان خواهد داشت.

فاز اول مجموعه فضیلت، شامل استخر بزرگسالان و کودکان، سونای خشک و بخار، جکوزی، سرسره آبی، سالن ماساژ، بود و فاز دوم آن در این مراسم به بهره‌برداری رسید شامل سرسرهای آبی، موج آبشار، چاله فضایی، سقوط آزاد، چرخشی یک و دو نفره، استخر موج، استخر بازی کودکان، رودخانه خروشان، کافی‌شاپ، سالن ماساژ، رستوران را داراست.