به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در مراسمی صبح امروز با حضور استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان نجف‌آباد فاز دوم پایانه مسافربری ترمینال جنوب، تعریض خیابان منتظری نجف آباد، بوستان بهشت، بهسازی مسجد مجتهد و میدان نماز به همراه رونمایی از المان نماز این شهرستان افتتاح شد. استاندار اصفهان در این مراسم به پروژه های […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در مراسمی صبح امروز با حضور استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان نجف‌آباد فاز دوم پایانه مسافربری ترمینال جنوب، تعریض خیابان منتظری نجف آباد، بوستان بهشت، بهسازی مسجد مجتهد و میدان نماز به همراه رونمایی از المان نماز این شهرستان افتتاح شد.

استاندار اصفهان در این مراسم به پروژه های شهرداری نجف آباد در چند سال اخیر اشاره و اظهار کرد: پروژه‌های اجرایی نقش مهمی در رفع نیازهای شهر داشته و موانع و مشکلات مردم را رفع کرده است.

علیرضا ذاکر اصفهانی با بیان اینکه با وجود موانع و مشکلات مالی و اعتباری پروژه های عمرانی در سطح شهرستان های استان اجرا شده ، افزود: شهرداری نجف‌آباد نیز با وجود این مشکلات و موانع مالی پروژه های خوبی را با مدیریت هزینه و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اجرا کرده است.

وی اجرای پروژه ترمینال جنوب را در تسریع حمل و نقل ین شهرستان موثر خواند و بیان کرد: این پایانه در تسریع سفرها و خدمات به مسافران ایفای نقش می کند که باید از ظرفیت چنین پایانه‌ای استفاده شود.

استاندار اصفهان پروژه های شهرداری را در ارتقای سلامت، بهداشت، ارائه خدمات و مواردی از این قبیل مهم خواند.

رشد ۱۰ برابر بودجه شهرداری نجف آباد

محسن خندان شهردار نجف آباد در این مراسم نیز با بیان اینکه بودجه شهرداری در حال حاضر نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: در ۷۵ ماه گذشته این بودجه رشد ۱۰ برابری داشته که با افزایش این بودجه پروژه ها نیز رشد داشته است.

وی اضافه کرد: اعتبار و بودجه شهرداری تنها پاسخگوی نیازهای شهری نبوده که از مشارکت سرمایه گذاران در قالب دفتر مشارکت های مردمی استفاده شده است.