افتتاح ۶۷ میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد
افتتاح ۶۷ میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد
ایرنا: طی روزهای اخیر و با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری اصفهان، 7 پروژه بخش خصوصی و دولتی با اعتبار نزدیک به 67میلیارد تومان در شهرستان نجف آباد به طور رسمی افتتاح شدند.

افتتاح ۶۷ میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد

ایرنا: طی روزهای اخیر و با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری اصفهان، ۷ پروژه بخش خصوصی و دولتی با اعتبار نزدیک به ۶۷میلیارد تومان در شهرستان نجف آباد به طور رسمی افتتاح شدند.

فرماندار نجف آباد گفت:مهدکودک و یک مرکز مشاوره تخصصی، کارخانه دانش بنیان تولید خوراک دام کنسانتره، بلوار شهید محمد منتظری گلدشت، طرح‌های خدماتی شهری، گلخانه سبزی و صیفی، اقدامات زیرساختی و خدماتی روستایی از جمله این طرح ها هستند.

مجتبی راعی ادامه داد:در ادامه سیاست های حمایتی هفت سال گذشته دولت که با اجرای ۴میلیارد و هفتصد میلیون تومان پروژه در بخش روستایی شهرستان همراه بوده، در این افتتاحیه ها نیز ۱۴ پروژه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که در مجموع زمینه رونق زندگی، توسعه زیرساخت و حمایت از مردم این مناطق را فراهم می کند.

یکی از این طرح ها، کارخانه مکانیزه دانش بنیان خوراک دام کنسانتره با زیربنای ۲۴۰۰متر مربع و هزینه شش میلیارد و هفتصد میلیون تومان در شهرک صنعتی شماره۲ نجف آباد است که با ظرفیت تولید سالیانه ۶هزار تن کنجاله سویا و صرفه جویی ۷۰۰هزار دلاری، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

در گلدشت نیز گلخانه تولید فلفل دلمه ای با مساحت ۲۴۰۰متر مربع و هزینه ۱میلیارد تومان افتتاح شد که ضمن اشتغال زایی مستقیم برای ۱۰ نفر، سالیانه ۲۶تن فلفل تولید می کند.

افتتاح گلخانه در گلدشت

افتتاح گلخانه در گلدشت

افتتاح کارخانه کنستانتره در شهرک صنعتی شماره 2 نجف آباد

افتتاح کارخانه کنستانتره در شهرک صنعتی شماره ۲ نجف آباد

افتتاح ۶۷ میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد