افتضاح بودیم؛ شاید انصراف بدیم
افتضاح بودیم؛ شاید انصراف بدیم

ایسنا: مربی-بازیکن تیم فوتبال ساحلی یاران نجف‌آباد گفت: در استان اصفهان کسی به فوتبال ساحلی توجه ندارد و همین امر سبب شده تا با مشکلات مالی زیادی راهی مسابقات لیگ برتر شویم و شاید در آینده مجبور به انصراف شویم. مجید هاشمی  افزود: در طول پنج هفته اخیر بدون حتی یک جلسه تمرین راهی مسابقات […]

ایسنا: مربی-بازیکن تیم فوتبال ساحلی یاران نجف‌آباد گفت: در استان اصفهان کسی به فوتبال ساحلی توجه ندارد و همین امر سبب شده تا با مشکلات مالی زیادی راهی مسابقات لیگ برتر شویم و شاید در آینده مجبور به انصراف شویم.

مجید هاشمی  افزود: در طول پنج هفته اخیر بدون حتی یک جلسه تمرین راهی مسابقات شدیم و باید در تمامی آن ها شکست بخوریم.

وی ادامه داد: از لحاظ بدنی، آمادگی فنی و ذهنی با مشکلات زیادی مواجه ایم و مشخص نیست تا دو هفته آینده به ادامه مسابقات بپردازیم یا مجبور به انصراف شویم.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه های تیم به صورت شخصی پرداخت می شود که کفاف سفر هم به زور می دهد، اضافه کرد: برای استانی مانند اصفهان با این درآمد واقعا این شیوه تیمداری دور از شأن است و به دلیل حضور تیم های قدرتمند در رشته های مختلف، در استان اصفهان کسی به فوتبال ساحلی توجه ندارد.

مربی-بازیکن تیم فوتبال ساحلی یاران نجف‌آباد بابیان اینکه پس از عید فطر قرار است تیم واگذار شود، تصریح کرد: امیدوارم این امر هر چه زودتر رخ بدهد تا تیم سر و سامان بگیرد زیرا این شیوه تیم داری به هیچ وجه صحیح و زیبنده فوتبال استان اضفهان نیست.