افزایش ۳۰۰ درصدی جذب اعتبارت امور برق نجف آباد
افزایش ۳۰۰ درصدی جذب اعتبارت امور برق نجف آباد
موج: مدیر اداره برق شهرستان نجف آباد گفت: جذب اعتبارات سرمایه ای امور برق شهرستان نجف آباد نسبت به سال 1397 بیش از ۳۰۰درصد افزایش داشته است.

افزایش ۳۰۰ درصدی جذب اعتبارت امور برق نجف آباد

موج: مدیر اداره برق شهرستان نجف آباد گفت: جذب اعتبارات سرمایه ای امور برق شهرستان نجف آباد نسبت به سال ۱۳۹۷ بیش از ۳۰۰درصد افزایش داشته است.

محمد نیازی بیان داشت: جذب اعتبارات  اداره برق شهرستان نجف آباد از ۶/۵ میلیارد تومان دولتی و۷ میلیارد تومان بخش خصوصی در سال ۹۷ به ۲۹ میلیارد در بخش دولتی  و ۵۲ میلیارد تومان در بخش خصوصی درسال ۱۴۰۰ افزایش داشته  و در همین مدت بیش از ۱۶۳ میلیارتومان در بخش دولتی وخصوصی در زیرساخت های برق وتجهیزات و روشنایی در این شهرستان هزینه شده است.

مدیر برق شهرستان نجف آباد با اشاره به اقداماتی که در سال ۱۴۰۰ برای بازسازی شبکه ها و جلوگیری از سرقت تاسیسات برق انجام شده است به تبدیل شبکه های سیمی به کابل های خودنگهدار به میزان ۱۵۰ کیلومتر، نصب قفل های ضد سرقت ترانسفورماتور ها به تعداد ۳۵۰۰ دستگاه و نصب تجهیزات هوشمند در پست های اطراف شهرها اشاره نمود‌.

وجود ۱۶۶هزار مشترک برق در شهرستان،با سهم ۲درصدی بخش صنعت از لحاظ اشتراک و ۶۲درصدی از نظر میزان مصرف برق دیگر مطلبی بود که نیازی با بیان آن افزود:به منظور افزایش رفاه مشترکین زیرساخت های خدمات غیر حضوری اپلیکشن برق من سامانه های تلفنی ۱۲۱ برای حوادث برق و روشنایی معابر و ۳۷۱۲۱ برای کلیه خدمات انشعاب دراین شهرستان فعال شده و در شهرهای مختلف  شهرستان نیز بیش از ۳۰ دفتر پیشخوان خدمات انشعابات و قبوض برق را بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره برق ارائه می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱درصد مشترکان شهرستان در بخش کشاورزی، ۲۹ درصد در بخش خانگی و بقیه به دیگر بخش ها مربوط هستند و بازسازی شبکه های فرسوده  روستاهای دوماب،  خونداب،  هسنیجه و حسین آباد  در بخش مهردشت و نهضت آباد، حاجی آباد  و جلال آباد در  بخش مرکزی از جمله اقدامات شاخص سال جاری اداره برق شهرستان است.

مدیر اداره برق شهرستان نجف آباد با اشاره به اجرای پروژه طرح نور خدمت  در دو روستای علی آباد و گلدره اعلام داشت: چراغ های فرسوده این دو روستا به چراغ های پر بازده  LED تبدیل شده است و این حرکت  در بقیه روستاهای شهرستان با برنامه ریزی صورت گرفته اجرایی خواهد شد.

نیازی، این صحبت ها را در حاشیه تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد بابت همکاری در زمینه دستگیری سارقین تاسیسات برق و کشف رمز ارزهای غیر مجاز بیان کرده است.

محمد نیازی مدیر امور برق شهرستان نجف آباد

محمد نیازی مدیر امور برق شهرستان نجف آباد

افزایش ۳۰۰ درصدی جذب اعتبارت امور برق نجف آباد