اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصاد راحتی شده است
اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصاد راحتی شده است

نیمی از کشور پنجشنبه‌ها تعطیل هستند که در دنیا بیشترین تعطیلات برای آن‌هاست و نیمی از کشور پنجشنبه‌ها سرکار می‌روند که در دنیا کمترین تعطیلات برای آن‌هاست. ایلنا: نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصادی راحتی شده است و با تعطیلات زیاد نمی‌توان در سال جهاد اقتصادی پیروز […]

نیمی از کشور پنجشنبه‌ها تعطیل هستند که در دنیا بیشترین تعطیلات برای آن‌هاست و نیمی از کشور پنجشنبه‌ها سرکار می‌روند که در دنیا کمترین تعطیلات برای آن‌هاست.
ایلنا: نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصادی راحتی شده است و با تعطیلات زیاد نمی‌توان در سال جهاد اقتصادی پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوترابی در خصوص طرح چهار قلو که در سال حمایت ازتولید ملی در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده بود، اظهار داشت: خطوط کلی روابط در نظام مبتنی بر عدالت و پیمان‌های اجتماعی است، عدم رعایت آن موجب سستی ارکان اعتماد ملی و نهایتا سستی ارکان نظام خواهد شد.
وی ادامه داد: طرح چهار قلو را ما در مجلس برای حمایت از تولید ملی طراحی کردیم. اصلاح قانون چک، طرح تامین اجتماعی فراگیر و طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور از جمله طرح‌های مطرح شده در طرح چهار قلو می‌باشد. این طرح باهدف برقراری عدالت و حمایت از صنعت اعلام وصول شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه تعطیلات در ایران‌‌ رها است، نیمی از کشور پنجشنبه‌ها تعطیل هستند که در دنیا بیشترین تعطیلات برای آن‌ها است و نیمی از کشور پنجشنبه‌ها سرکار می‌روند که در دنیا کمترین تعطیلات برای آن‌ها است. متاسفانه اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصادی راحتی شده است و با تعطیلات زیاد نمی‌توان در سال جهاد اقتصادی پیروز شد.
ابوترابی ضمن تاکید براینکه پرداختن به مباحث سامان دهی تعطیلات در مورد تعطیلات مذهبی نبوده، خاطرنشان ساخت: اگر تعطیلات مذهبی مدنظر ما بود از علما نظر گرفته می‌شد.
وی در ادامه به اهمیت حوزه‌های انتخابی و دارا بودن امکانات دراین حوزه‌ها اشاره کرده و افزود: حوزه انتخابیه نجف آباد که پایتخت ایثار و شهادت است و بیشترین تعداد شهید در دوران دفاع مقدس را دارد یکی از حوزه‌های فاقد امکانات به حساب می‌آید. همچنین تیران و کربن از دیگر حوزه‌های انتخابیه فاقد امکانات است در صورتی که امکانات کلیدی جهت رشد در شکوفایی به حساب می‌آید و از دولت انتظار می‌رودکه به این حوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.